jeg har gået sidst vinter og bygget en karmann, har sendt lidt billeder med..
det er en 67 er.
porsche 3.4 b6 motor 300 hk.
gearkasse porsche 915 5 gear 3,2 liter med oliekøler
bremser i for 911 skiver og kalibre.
bremser i bag 944 skiver og kalibre.
bagsvinger og hjulophæng porsche 944 lavet om.
undervogn komplet justerbar fjedreben fra ford siera cosworth.
vægt 1000 kg.
topfart ca. 265
0-100 4,8 sek.
jeg har lavet bilen så den kan køres hver dag, og bruger den rigtig meget, den har været skildt ad i atomer, alt plade arbejde er fuldtsvejst, gennem lyst, og derefter fortinnet med ilt og gas, har prøvet at holde bilen i retro look, selv om den er sat op så den kører bane kørsel, er på nuerburgringen flere gange om året, og kører meget trackday med bilen..
har selv lavet alt arbejdet inkl maler arbejdet, og projektet har taget 8 mdr, ca. 2200 timer, ( travl vinter ) håber at møde nogen af jer til nogle traf her til sommer.
med venlig hilsen martin lorentzen.. tlf martin lorentzen
det er en 67 er.
porsche 3.4 b6 motor 300 hk.
gearkasse porsche 915 5 gear 3,2 liter med oliekøler
bremser i for 911 skiver og kalibre.
bremser i bag 944 skiver og kalibre.
bagsvinger og hjulophæng porsche 944 lavet om.
undervogn komplet justerbar fjedreben fra ford siera cosworth.
vægt 1000 kg.
topfart ca. 265
0-100 4,8 sek.
jeg har lavet bilen så den kan køres hver dag, og bruger den rigtig meget, den har været skildt ad i atomer, alt plade arbejde er fuldtsvejst, gennem lyst, og derefter fortinnet med ilt og gas, har prøvet at holde bilen i retro look, selv om den er sat op så den kører bane kørsel, er på nuerburgringen flere gange om året, og kører meget trackday med bilen..
har selv lavet alt arbejdet inkl maler arbejdet, og projektet har taget 8 mdr, ca. 2200 timer, ( travl vinter ) håber at møde nogen af jer til nogle traf her til sommer.
med venlig hilsen martin lorentzen.. tlf martin lorentzen