Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Gaderacer til salg

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Denne gaderacer er kommet til salg i Sverige:
1959, mat sort og uden karos ændringer. Standart interiør, Org.Hurst gearstang, sænket org.forbro, standart bremser.
Gearkasse: en sen type med 4,37 r+p., 3,78/2,06/1,32/0,93, super diff, racer aksler og HD dele. Light weight Erco med 135 foran og M&H 215/65/15 bag.
Motor: Holley 125GPH benzinpumpe, teflon slanger. 2332cc, 84mm CB nitrited krumtap med std svinghjul og 11/32" stifter, HD Berg bolt. 5,5" Scat plejlstænger, 94mm Cima stempler/cyl. Engel FK89 knast med Magnum ligeskåret tandhjul. Topstykker er CB CNC oval port 44/37,5, Manley ventiler, titanium reteiners, 11,6:1 comp, matchportet indsugningsrør. Det hele sidder i en ny blok. Udstødning er 1 3/4" merge med 2,5"Apple dæmper. Karburator er, selvfølgelig, 48IDA med 45mm vent.
Vognen har kørt på vejen, til og fra race m.v., på alm.handelsbenzin! Bedste tid med denne opsætning 12,35.......
Den er kun til salg af personlige grunde for 88000,- Skr.
Billedet viser hjullyft på offeltlig vej, i 2. gear!
Kontakt evt. kimr@dsb.dk ved seriøs interesse.

Have a nice day
Kim fra København
slangen_kort.jpg

(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hej igen.

Er der ingen her som kunne ønske at "blæse" dørene af John Elnef´s???? Dette er vognen der kan klare dette.............................

have a nice day
Kim fra København
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Anonym skrev:
Hej igen.

Er der ingen her som kunne ønske at "blæse" dørene af John Elnef´s???? Dette er vognen der kan klare dette.............................

have a nice day
Kim fra København


Det tror jeg ikke på! Af 2 grunde: Elnef har ikke døre i buggyen! Og Jeg har hørt noget om en ny motor, til samme buggy.
Men hurtig ser den da ud!

-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Fridolin Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Det med "dørene" er i overført betydning her Niels-Erik, men John´s nye motor kan helt sikkert "rive mange dører af", glæder mig til at se Mr. Elnef in aktion!!!...
-------------------------------------------
berg.m@webspeed.dk
22772343
(permalink) Elnef Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Anonym skrev:
Hej igen.

Er der ingen her som kunne ønske at "blæse" dørene af John Elnef´s???? Dette er vognen der kan klare dette.............................

have a nice day
Kim fra København


Ja der er nu nok mange som gerne vil og mange som allerede har gjort det
blæst mine døre af
men der er da ikk en chance i helvede for at den der svensker bil blæser dørene af noget med den fart den skyder ja det skulle vel lige være Kims ovaler når den engang her om snart er på gaden for som rygters bureau siger er der et vist sammenfald af manden bag deres lufkølet venner bag i bilen :-) :-)
Og det der hjulløft i anden gear ja ja sådan et par støddæmpere har jeg også haft engang :-) :-)

nå i den lidt mere seriøse ende er det vel den vogn der har kørt stærkest med det antal hk som den giver 12,08 med 201hk

(permalink) Brochen20 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Har du ikke fler billder af den?

Reply

You must log in to post.