Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  FynBoer (beboere og godtfolk)

Tags:
No tags yet.

(permalink) Gulvdasker Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jeg vil sige tak for kaffe og kage til Jytte og Bjarne ved
Sæsonafslutnig. Det var en hyggelig formiddag med en masse
VW snak, håber vi kan mødes til en kop kaffe eller to
hen over vinteren
Mvh. Lars

-------------------------------------------
VW Club Fyn Og "Skovsøens Helte"
VW 1303 74 + 1/2 VW 69
Tlf. 51943467 email lp.larsen@kalnet.dk
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Også Tak til Bjarne og Jytte for den fine afslutning med kaffe/the og hjemmebagt kage, det er altid hyggeligt ved jer. Også tak til alle vennerne fra "Skovsøens Helte" som mødte op, vi fik i fællesskab en rigtig god dag ud af det, tak til alle.

Vi var nogle som blev enige om at starte en ny tråd her på VW Nettet, som skal hedde "Skovsøens Helte" det er blevet gjort for at bevare sammenholdet igennem vinteren.
Her vil vi holde kontakten med hinanden og komme med forslag til eventuelle ture eller rend sammen i vinterens løb mens vi venter på forårets komme så vi kan få vores dejlige aircoolers på asfalten igen.
Vi ses og høres.
Hilsen Silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Gulvdasker Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Husk så er der opstart på mandags træf Ved Skovsøen
Fruens Bøge Odense alle VW med boxer motor er
Velkommen
Vi starter i dag kl. 18

-------------------------------------------
VW Club Fyn Og "Skovsøens Helte"
VW 1303 74 + 1/2 VW 69
Tlf. 51943467 email lp.larsen@kalnet.dk
(permalink) Dannie Fyn Member
Skrev for 10 years siden | | | |

ahhh øv.. Jeg skulle ha have haft Derbie klar til div træf og sammenkomster her nu, men da jeg har lavet garage og er blevet far sidste sommer, har hele vinteren går med det, og nu står jeg her og er ikke kommet en dag videre med bilen:( Ligeså men ligeså snart den er køre klar skal jeg da helt sikkert kigge ud en tur:) ( Med et kørende projekt istedet:P)

-------------------------------------------
dannie.anette@gmail.com
T1 1967 Dirbie
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Husk VW boxer træf v. Skovsøen i Odense i aften mandag kl. 18.30. Alle er velkomne med eller uden Boxere :-) Vi ses. hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Vedr, Træf v. Skovsøen i Odense om mandagen, så se under: Skovsøens Helte, under Træf og andre vigtige datoer. Det er der der vil blive skrevet om det. Tak

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK

Reply

You must log in to post.