du kan købe dem hos VW eller hos Bosch.
Bankmanden skrev:
Søger friske platiner. Jeg vil så gerne lære lidt af Franke-drengen, men jeg har ikke nogle platiner til at ligge. Er der nogle som jeg kan købe nogle af på dagen?
Flemming
HeineMadsen skrev:
Er der nogen som skal til ålborg har på lørdag fa Herning eller omegn....jeg har et par rudelistr til og ligge deroppe,og et dørhåndtag...det vil jeg nødig have sendt med posten...Måske der er en venlid sjæl der vil tage det med syd på...
mvh Heine
tlf 26848576
langeberg skrev:
jeg tager da lige en håndfuld platinder af forskelig slaks med der ud som folk kan købe...mvh jan langeberg
langeberg skrev:
jeg tager da lige en håndfuld platinder af forskelig slaks med der ud som folk kan købe...mvh jan langeberg
HeineMadsen skrev:
Er der nogen som skal til ålborg har på lørdag fa Herning eller omegn....jeg har et par rudelistr til og ligge deroppe,og et dørhåndtag...det vil jeg nødig have sendt med posten...Måske der er en venlid sjæl der vil tage det med syd på...
mvh Heine
tlf 26848576
KIDJ skrev:
Det bliver spændende at se om der er lige så meget krudt i røven af ham den lille igen i år. :o) :o)
Frank_Andersen skrev:
Ja og den sure synsmand i Nibe havde endda påført den omtalte slange som fejl ved synet kort forinden, men nej !