[quote=Micha Racing]der er også JP motorsport i helsingborg altså sverige han ved hvad han laver og lever af det ... han er samtidig rimlig med priserne
Der skal bestilles tid mindst 2-3 uger før den skal rulles...
Jeg har været på rullefeldt med min buggy. Det var hos Amager møller som ligger på Kirstinehøj i Tårnby.
Det var lidt dyrt syntes jeg, men det var lidt fedt at se den blive fyret af ca. 210 km/timen på rullefeldt.
210??? Lyder hurtigt må jeg sige. Så hurtigt var vi ikke med Laulund da jeg fik stillet min dengang. Hvad er dyrt for jer??? Istedet for at skrive "ikke billigt" og "lidt dyrt" så skriv da priserne så vi har noget konkret at gå ud fra. 1000,- er billigt for den ene men dyrt for den anden... Så kom med lidt tal...
Og hvis i er rigtig frække skriver i hvor mange hk i havde ved første og sidste måling... :)
Anonym det er bare at få spændt hjelmen og rul et smut til det jyske.
Vi holder Dynoday lige syd for Aalborg på lørdag og det koster kun 125,- at komme på rullen. Godt nok bliver der ikke mulighed for at dyse om osv, men man får da en udskrift om hvor godt eller skidt det står til. ;o)
(permalink)kleinbusRonnieMember
Skrev for 16 years siden
| | | |
Det er nok lidt forskelligt hvad det ender op i.
Jeg gav 3400.- incl moms for justering og lidt dyser..
Ved ikke om mine karburatorer var specielt besværlige. Det er Weber 36 dcnf, altså ikke idf.
Jeg fik også en fin udskrift med i prisen.
Faktisk kostede det 3800.- at få sættet til at spille. Jeg var først forbi en lokal guru på amager, kitcarLasse kender ham, og gav ham 400.- men han fik dem aldrig til at gå rent.
Anyway så trækker bilen fint nu og kan nakke et par hverdagsbiler undervejs...og det er jo 'priceless'!
Ronnie
PS: han var ikke til at forhandle om med momsen..haha
Jeg fik min gamle 1914 stillet hos Laulund for en del år siden. Har desværre hverken udskriften eller prisen længere. Men jeg kan kun anbefale hans arbejde. Han stillede min fra ca 82-85 hk og fik til sidst 102hk og mener det var 160Nm på 1914ccm.
Og fik en helt anden motorkarakteristik. Meget bedre forbrænding/motorresponce/acceleration osv osv. Lavere benzinforbrug.
Kan kun anbefale at man får justeret tingene ind når vi begynder at snakke lidt større motorer. Jeg har nu en 2110ccm monteret men den har endnu ikke været forbi Laulund. Men det er helt klart noget den skal når jeg får tiden til det! Jeg skal bare lige have kørt motoren lidt ind først... Men kan klart anbefale Laulund!
Der vil jeg lige indsparke en bemærkning, Laulund har været med i MANGE år
(Ikke at han er gammel ;-) ) har lavede Racerbiler, kørte selv race dengang
en hurtig bil havde karburatorer, nu om stunder laver dem med rullefeldt mest
chiptuning, men han kan trylle lidt med de gamle karburatorer endnu og så er
min erfaring han slipper ikke en bil før den spiller max