Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Spørgsmål vedrørende dyser

Tags:
No tags yet.

(permalink) teodorflgen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hej jeg har lige fået lavet en motor, det er en 1914, med 284 graders knast, 044 toppe 40*35,5, standard krumtab, og med dobbelte 40mm delorto kabs. Er der nogen der enten har den samme opsætning eller kender en der har, så ku jeg godt tænke mig at vide hvilke dyser de køre med. bare så jeg har et udgangspunkt, ellers hvis du kan eller kender en der kan dyse sådan en motor ind har det megen interesse.
(permalink) PH1303 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
[quote=teodorfælgen]Hej jeg har lige fået lavet en motor, det er en 1914, med 284 graders knast, 044 toppe 40*35,5, standard krumtab, og med dobbelte 40mm delorto kabs. Er der nogen der enten har den samme opsætning eller kender en der har, så ku jeg godt tænke mig at vide hvilke dyser de køre med. bare så jeg har et udgangspunkt, ellers hvis du kan eller kender en der kan dyse sådan en motor ind har det megen interesse.

Hej

Prøv at skriv en PM til Torben Alstrup (Farmer) - han kan efterhånden dyseopsætningen på de forskellige maskiner i hovedet. Og jeg er næsten 100 pct sikker på, at han har blandet ind i en maskine som din på et eller andet tidspunkt. Selvfølgelig bliver det ikke eksakt, for så skal du jo på rullefelt, men du får et rigtigt godt udgangspunkt.
Han har i hvert fald overrasket mig en gang eller to.

/Peter
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
60 i tomgang, 140 hoveddyser og 200-220 i luftdyser.

Men det sidder der jo nok i. Den skal nok køre.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Farmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Tak for roserne Peter.

Dyser i Dellorto, - og Webere for den sags skyld er meget afhængige af venturistr.

Derfor er det obligatorisk info inden man kan give et kvalificeret gæt. Jeg vil osse gerne vide E rør, knast og kompression.
Generelt er 200 + luftdyser for stort i en Dellorto. De hører IDF Verdenen til ;-)
T
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Ja måske, men det jeg lagde op til var at berolige manden. Den starter og kører, næsten uanset hvad der sidder deri.
Derefter skal de endeligt fastsættes i et rullefelt eller som minimum noget grej der kan måle på landevejen.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) teodorflgen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Tak for alle de gode råd, men kender i nogle steder hvor man kan få ordnet sådan noget ??? bilen køre nu, og køre ok, men jeg har brugt rigtig mange penge på motoren, og hopper ikke over hvor gærdet er lavest, så jeg vil rigtig gerne ha den fin trimmet, så den står så godt som muligt.

Reply

You must log in to post.