Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

speedster sælges 95.000 SOLGT!!danske kroner

Tags:
No tags yet.

(permalink) Retrobug Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=lotus-jonas]vil lige høre lidt meninger. hvorfor er bilen ikke solgt??

er den for dyr?
står for langt væk?
andet?
gerne seriøse svar.

den er også til salg i sverige og på dba, men der har ikke engang været nogle og kigget på den...

Tror bare der er lidt for mange biler til salg for tiden... lidt ligesom ejendomsmarkedet - er der meget til salg, og få købere, så ligger markedet stille... Plus en US$ under femmeren gør at man kan hente utroligt meget bil hjem for pengene.

Friværdi bliver der jo også mindre og mindre af... og det første folk skiller sig af med når krisen begynder at kradse, er legetøjet - ofte dikteret af konen :-(

Det var min forklaring..

Så hvis du vil af med den her og nu, er du nok nødsaget til at gå kraftigt ned i pris.

M.

P.S: Ovenstående markedesmekanismer gælder kun for os almindelige dødelige, så Coty du kan se bort fra denne teori :-)
-------------------------------------------
I'm not impressed easily. Wow! A blue car!
IPhone: 25576904
(permalink) Anonym Member
ja du har nok ret..jeg kan jo beholde den, men man vil jo gerne igang med et ny projekt.
Anonym skrev:
ja du har nok ret..jeg kan jo beholde den, men man vil jo gerne igang med et ny projekt.

Et andet tip kunne være at lave den helt færdig... De billeder du har i annoncen er med et VW rat, der er ingen gitter på bagsmækken osv. Folk der ikke kan/gider bygge selv er oftest ude efter en helt færdig bil, hvor man bare skal sætte sig ind og vride nøglen. Lidt samme kundegruppe man normalt finder til feks. en ny suzuki swift :-)

Lav den "top notch" og færdig.. så er chancerne for at få den solgt og til prisen meget bedre..

M.

(permalink) Lange Member
Tålmodighed er en dyd. Den skal nok blive solgt!

Personligt ville jeg bytte alt jeg ejede for sådan en speedster, den er sq for cool
Type 1 Oval 1955 / Type 14 Ghia Kabriolet 1962

41791477
(permalink) lasse Jensen Member

er den for dyr?
står for langt væk?
andet?
gerne seriøse svar.

den er også til salg i sverige og på dba, men der har ikke engang været nogle og kigget på den...

Jeg arbejder i bilbranchen som sælger... Og det er samme problem alle steder... Vi sælger langt under normalen.. Og de engros-forhandlere vi har.. De er også rigig presset.. Den ene af dem, sælger normalt 350-400 biler om året.. Han har solgt 3 på 2 måneder.. Så det ligger helt stille.....

Så hvis folk ikke engang køber dagligdags biler for tiden... Tror jeg heller ikke de vælger at investere i en "hobby" bil... Samt der er jo også helt vanvittigt mange til salg for tiden... Skulle da ha ventet med at købe min til i år, istedet for sidste år... Da man virkelig kan lave en god handel den her sommer.. Men pengene er desværre brugt et andet sted... :( Er ellers mange fristende biler..
Den eneste ting her i livet, der er svær at modstå, er fristelser ;)
(permalink) Steen Member
Det har nok osse lidt at sige at den står uden afgift. Afgiften er utilregnelig på sådan nogle biler, uanset hvad du kan se på Skvat's hjemmeside.

VW 1302 '72 spet(a)post.tele.dk
Med VWenlig Hilsen
Steen
(permalink) Anonymous Unregistered

er den for dyr?
står for langt væk?
andet?
gerne seriøse svar.

Hi there, I think the price is fine, but late in the season to sell. Plus there seems to be alot of speedsters for sale at the moment. I just paid 28k afgift for my speedster, the vw bund is from 64.
So it might take a while, but everything seems to sell sooner or later.
Bring it to the Copenhagen Wings træf and show it, that might help, and close up pictures might help.
Good luck, Coty
(permalink) lotus-jonas Member
tak coty. ja nu er den faktisk solgt den blev hentet igår. jeg har nu penge til at lave min 100 kvm garage færdig, jeg har købt en billig synet buggy (15.000 sek) OG JEG SKAL IGANG MED MIT PEMBLETON BYGGERI!!

Yankiebar skrev:

er den for dyr?
står for langt væk?
andet?
gerne seriøse svar.

Hi there, I think the price is fine, but late in the season to sell. Plus there seems to be alot of speedsters for sale at the moment. I just paid 28k afgift for my speedster, the vw bund is from 64.
So it might take a while, but everything seems to sell sooner or later.
Bring it to the Copenhagen Wings træf and show it, that might help, and close up pictures might help.
Good luck, Coty

Tilykke med salget Jonas ! Blev den i sverige eller skal den til DK ?

Pembletons er fame najs... Go for it !!

M.
sf03.jpg

(permalink) Anonym Member
jamen den blev i sverige.
jeps sådan en pembleton er ret cool..jeg skal lige høre ham ang fragt fra england til sverige, så skal den bestilles!

Reply

You must log in to post.