thomas_100 skrev:
Står skam stadig ved min mening, men gider ikke føre denne tråd videre, da det ikke fører noget godt med sig, andet at vi begynder at svine hinanden til.
Sviner sku da heller ikke en evnesvag mekaniker til fordi han har brugt en helveds masse tid i garagen på at renovere en pragteksemplar, for derefter at sælge den med lidt fortjeneste, så han kan gå videre med næste projekt.
Det er korrekt at det virker dobbeltmoralsk, og kan da sagtens forstå at jeg skal lynches for de tidligere indlæg.
Jeg handler ikke med biler, og købet ikke biler for at sælge dem videre.
Som sagt var bare arrig fordi jeg mistede en bil.
Køber en bil som koster mønten, så er jeg fri for at være del af det ræs, som andre end mig er "bedre" eller har mere tid til.
Penge er jo ikke problemet. Har jo tjent millioner på de tidligere projekter.............
Punktum.
Jeg må indrømme at jeg ikke kan stå ved mine tidligere ord mere, da dette indlæg ikke hænger sammen.
Nu er der jo også stor forskel på at købe en bil og sælge den igen kort tid efter uden at have rørt en finger ved den, end hvis en mekaniker har gået og pudset, fundet de rigtige dele frem og mont dem. Haft bilen i f.eks. flere år og har haft det sjovt med at lave den. Det er der mange der ser glæden i, at lave en bil fin og i hans/hendes stil, og ikke bare score kassen på at hente den hjem over broen eller med færgen.
Hvis du ikke handler med biler, eller køber dem for at sælge videre, hvorfor så sælge en fin bobbel som ikke har kørt over 50.000km og som du fik rigtig billigt? Nu har du vel kontaktet told og skat vedr din mio fortjeneste?
VWenligst Split