Hello allesammen.
Jag havde i slutningen af firserne og starten af ´90erne en 1302 som først var en "Turbolooker" (gul) bygget af Dennis Hansen. Senere byggede jeg den om til Cal Looker med fiber split bagrude og ´50er cabriolet bagklap. Der var den Peugeot Turkis med sort og lilla graphics 8" Centerline bag og 5,5" fremme. Senere byggede jeg den om igen med oval bagrude, fjernede tagrender (Per Rasmussen "style"), Spal foldetag, Spal elektriske rudehejs, Spal dørfjernbetjening (jo da man var sponseret af Dan Glas ;-)). farven blev sluttelig en flot Chevrolet "electric blue" (ikke metallic) med en tynd pink stribe hen ad siden. Fælgene var specielt bestilt fra USA, højglanspolerede splitfælge i Centerline style 7,5" bag og 5" frem. Motoren var en skøn 1600 lakeret i samme farve som bilen. Alu. ribbet blæserhus (som jeg hverken har set før eller siden). Interiøret var gråt, sort og blå, specialt kendetegn var 5 way bakspejlet, som jeg ikke har set andre køre med herhjemme. Jeg købte det sammen med en S & S udstødning af Mats Lindfors i Stockholm.
Jeg har mistet alle billeder af bilen ved en brand.
Så please hvis der er nogen er jer der måtte ligge inde med nogen billeder af den, må i meget gerne poste dem her.
Senere i historien købte Dennis bilen tilbage og den blev senere skrottet. Nummerpladen var DJ 60 549.
Jag havde i slutningen af firserne og starten af ´90erne en 1302 som først var en "Turbolooker" (gul) bygget af Dennis Hansen. Senere byggede jeg den om til Cal Looker med fiber split bagrude og ´50er cabriolet bagklap. Der var den Peugeot Turkis med sort og lilla graphics 8" Centerline bag og 5,5" fremme. Senere byggede jeg den om igen med oval bagrude, fjernede tagrender (Per Rasmussen "style"), Spal foldetag, Spal elektriske rudehejs, Spal dørfjernbetjening (jo da man var sponseret af Dan Glas ;-)). farven blev sluttelig en flot Chevrolet "electric blue" (ikke metallic) med en tynd pink stribe hen ad siden. Fælgene var specielt bestilt fra USA, højglanspolerede splitfælge i Centerline style 7,5" bag og 5" frem. Motoren var en skøn 1600 lakeret i samme farve som bilen. Alu. ribbet blæserhus (som jeg hverken har set før eller siden). Interiøret var gråt, sort og blå, specialt kendetegn var 5 way bakspejlet, som jeg ikke har set andre køre med herhjemme. Jeg købte det sammen med en S & S udstødning af Mats Lindfors i Stockholm.
Jeg har mistet alle billeder af bilen ved en brand.
Så please hvis der er nogen er jer der måtte ligge inde med nogen billeder af den, må i meget gerne poste dem her.
Senere i historien købte Dennis bilen tilbage og den blev senere skrottet. Nummerpladen var DJ 60 549.