Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Ovaler købes...

Tags:
No tags yet.

(permalink) carpro Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Lasse80>>
Jo det har den skam?? Hvad får dig til at sige det??? mystisk...

Men Touranén er solgt, så den er ikke længere interessant..
CIMG1521.jpg

(permalink) Lasse fra Borup Member
det der er ikke Xenon, det er blåt lys. Hvis man sælger sin bil med "Xenon" der koster 1200,- i enhver Brian-butik, så tror jeg køber bliver lidt tvær når Xenon normalt er et tilvalg når man køber ny Touran, og som koster i omegnen af 25000,-!
-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*
(permalink) carpro Member
Lasse80 >>

Det er korekt at det eftermonteret.. men det gør det nu ikke til mindre Xenon end det 4300 kelvin sæt der findes på Highline modellen som tilkøb?

Forstår dig ikke kammerat?

Ved du overhovedet hvad xenon er?

Men ja ja det kan da være at køber vil føle sig snydt, hvis ikke denne ved at 6000k aldrig kan fåes originalt? Eller hvis nu man ikke kan læse sig frem til at der INGEN steder står skrevet at det er originalt?
Eller hvis man køber en hvilken som helst bil med "xenon" og så finder ud af at MANGE biler i dk, med "originalt" xenon sjovt nok ikke reguleres når bilen ændrer niveau?
Tja... ebay.de :-) Hop ind og find et sæt lygter fra en skadet bil med xenon til små 2.000.- og VUPTI så har du "originalt" xenon :-)

Meeeen sådan vil det nu altid være :-)
Køber kunne jo f.eks. også bare kigge på lygterne, de er jo ikke heeeelt de samme som på en Highline med "originalt" xenon ;-)

Og nej eftermonteret xenon i temperaturen 6000kelvin er IKKE bare en blå pære.

Men tror aldrig vi bliver enige, så hop du bare videre, bilen er iøvrigt som nævnt solgt, såå...tjaa... Sæt du dig ned og skum lidt over alle de "blå" pærer der kører på vejene... ebayoriginale eller brianbutikoriginale :o)

(permalink) Lasse fra Borup Member
Da du ikke kan justere de dersens "Xenon"-lygter, så er de for det første ulovlige, og for det andet blænder de sindssygt! Så, ja, god idé med at købe et sæt rigtige lygter med de-linse, så de kan justeres og lyset koncentreres, og derfor ikke blænder!

Skal jeg skumme? næ, jeg vil blot glæde mig over mine originale Xenon-lygter, der ikke blænder, for de auto-justerer nemlig...og kan endda gå gennem syn..;-D

og så er de endda ikke engang købt på eBay.de!
-------------------------------------------
LassefraBorup(a)hotmail.com
to fem et tre tre tre tre ni *kun sms*

Reply

You must log in to post.