Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Kroatien T/R

Tags:
No tags yet.

(permalink) Earlybay Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Har netop været T/R til kroatien. Ser ikke så mange busser som tidligere, men et par stykker blev det dog til. Se dem her. Jeg har en af disse tingester til at sætte på trækkrogen, og på den havde jeg en hyndekasse lavet i plast. Denne begyndte at smelte....

Skal have noget mere smart og VW agtigt at sætte på. I Globetrotter (supersej tysk sport og fritidsudstyrsbutik) har de en alu kasse men den koster næsten 600
sommerferie_2008_telefon_3_072.jpg
sommerferie_2008_telefon_3_071.jpg
sommerferie_2008_telefon_3_011.jpg
sommerferie_2008_telefon_3_060.jpg
sommerferie_2008_telefon_3_036.jpg
sommerferie_2008_telefon_3_023.jpg

(permalink) AndersHH Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Det må alligevel være ½-varmt at køre i kroatien i disse dage?
Fedt at i bruger bussen til lang drøn.

Kan du ikke lave et varmeskjold til kassen bagpå? Jeg tænker på en tynd metal-plade foran kassen eller måske bare en plade beklædt med alu-folie. Ser nok noget sigøjneragtigt ud...

/Anders
-------------------------------------------
Birkerød
1974 VW 1303/1300 ccm
the_lawnmower(bummelum)hotmail.com
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Køb kassen til 600
(permalink) Farmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg ku jo osse ta og logge ind.

Iøvrigt. Hvis du påtænker at læsse yderligere vægt på taget af den der, vil jeg da på det kraftigste anbefale at du får monteret en stabilisator på bagakslen, eller i det mindste en kraftigere foran. Ellers blir den da ulidelig at køre med.
(Jeg ville nu gøre det under alle omstændigheder. Om ikke andet så for den ekstra undvigekapacitet en mere stabil undervogn kan tilbyde, - sammen med 40 røde Koni dæmpere)
I gamle dage kunne man købe Koni load adjusters til de busser DET DUEDE!!! Men jeg har ikke set dem i mange år nu.
T
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Rasser Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Farmer skrev:
jeg ku jo osse ta og logge ind.

Iøvrigt. Hvis du påtænker at læsse yderligere vægt på taget af den der, vil jeg da på det kraftigste anbefale at du får monteret en stabilisator på bagakslen, eller i det mindste en kraftigere foran. Ellers blir den da ulidelig at køre med.
(Jeg ville nu gøre det under alle omstændigheder. Om ikke andet så for den ekstra undvigekapacitet en mere stabil undervogn kan tilbyde, - sammen med 40 røde Koni dæmpere)
I gamle dage kunne man købe Koni load adjusters til de busser DET DUEDE!!! Men jeg har ikke set dem i mange år nu.
T


40 røde koni... det bliver godt nok dyrt!
;-)
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Farmer skrev:
købe Koni load adjusters til de busser DET DUEDE



lyder ellers som en rigtig god ting - hvordan skulle de så justeres

spax kan jo justeres ude fra uden at skrue dem af - men hvordan fungerede det på
KONI torben ?


-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)

Reply

You must log in to post.