Er prisen stadig 42 med motor, eller er den faldet i pris :)
Er prisen stadig 42 med motor, eller er den faldet i pris :)
nope...prisen er den samme uanset. Jeg mangler ikke penge, er ikke desperat eller ved at blive skilt og jeg har stadig plads i garagen, så jeg skal ikke af med den for enhver pris :-)
bytte med baywindow er også en mulighed :-)
Hvordan har du fået dine bagdæk helt derind og side ?+ hvad str dæk køre den på.? ser super nice ud.
Skulle vi snakke ang byt???
Har stadig interesse!
hej christian. fik slettet din sms inden jeg fik svaret dig- sorry :-)
Byt er ikke uinteressant, men du er jo formentlig ikke flyttet nærmere Sjælland siden sidst og jeg har ikke lige planlagt en tur til nordjylland så fremvisning, bliver temmelig besværligt for mit vedkommende. Så skal vi vente og se om tingene er uændret til foråret og så planlægge et rendez-vous på midtvejen eventuelt???
ren: den køærer med 165/65 bagpå og er sænket 2 klik med lange aksler. Der er ikke ngoet fikumdik i at få hjulene til at skræve sådan
Hvis det skulle have interesse, så kan det vel lade sig gøre at køre en tur på Øen!
Men skriv hvis du skulle have interesse i mere info, billeder osv!
Mvh Christian
bugfreak_ct@yhoo.dk
20517065
hey Christian
Send mig en røvfuld billeder af din bil og skriv en lidt om den. Er den renoveret på noget tidspunkt og er der nogle dårlige steder?? Jeg har været indenom Baywindows før og de ruster for et godt ord :-) så fortæl hvad du ved på elefantmanden@hotmail.com
jeg har et bud på 37k uden tagbagagebærer og anlæg. Jeg har dog hverken set manden eller pengene endnu, så hvis nogen vil være med på buddet, så kom frem
bare rolig hendrixxx jeg kommer og henter den når jeg kommer hjem fra ferie.. tager afsted i morgen og er væk en uge.. så du kan godt regne med mig..
hvis den er som på billeder osv så er den solgt..
det er helt ok, men som så mange gange før, så skal jeg stå med pengene i hånden før jeg tror pæå den er solgt, men hvis du er reel så har vi en aftale.
Det har ikke noget med dig at gøre selvfølgelig.... har måske bare været på vwnettet for længe :-)
hehe.. kender jeg godt... har selv haft de samme problemer når jeg har solgt biler.. folk snakker og snakker og der sker ikke en skid..
Men du kan godt regne med mig glæder mig helt vildt til at komme op og se den.. så kan du jo også lige nå at få gjort den klar.. kan vi lave en aftale om at du skifter den der viskermotor så den virker når jeg kommer??
hey... så er jeg hjemme.. kan du ikk lige skrive en sms til mig på 20206842 så ville jeg komme og se den i weekenden.. så kan vi lige aftale nærmere hvornår det passer dig..
endelig slut med folk der lover det hele, glemmer at ringe tilbage og tror man kan få det hele foræret.......bilen er solgt
Tillykke hvor kom den hen i landet ??
TH
hendrixxx skrev:
endelig slut med folk der lover det hele, glemmer at ringe tilbage og tror man kan få det hele foræret.......bilen er solgt
glæder mig til det bliver min tur - er lige midt i samme helvede ;0(
men det følger vel med den slags ........;o)
tillykke med salget
Tillykke med salget.
Det er jo en fin bil.
Mvh. Erik Bendix
den bliver i "familen"...solgt til klubmedlem
You must log in to post.