Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  VW ZWITTER, 1956, Hvad skal den koste?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |
den står i keder sig ved automesteren i hvidsten ,mellem Randers og Mariager, i dag hvis der er nogen der vil se den
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) ChristianDjernis Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Hvad mener du med det?

"Den står i keder"??
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |
den står stille og ligner en der vil ud og køre , mener ikke andet
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Nu havde jeg den fornøjelse at køre bilen fra Auto mester i Spentrup og til Randers i går aftes.. så den står derfor ikke i Hvidsten længere. Men den har stået og "kedet" sig for længe, og den vil rigtig gerne ud at køre.

Men som der står i annoncen er det en bil med potentiale, den trænger til lidt hist og pist - men den er bestemt også fed som den står og den kører rigtig fint. ( eller den kører som en gl. VW kører haha)
(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Jeg kan oplyse jer alle om at bilen nu er solgt - og den røg til prisen, så den var vel meget fair. Mht. om den er ægte eller ej så siger ejeren at han ikke ved det - den blev importeret fra tyskland i 90'erne og en evt ombygning var lavet inden den kom til dk.

Men igen det er en total fed bil - og jeg er sikker på at "Lars fra Sønderjylland" som har købt den får den bygget til en af de fedeste VW´er i landet... grundlaget er 100% på plads...

Men tak til Angora Racing for de ting de har lavet på bilen igennem årene... og tak for de pæne ting som er blevet skrevet herinde...
(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Sjovt lige at se den bil igen, den har kørt her i området, nærmere bestemt omkring Ejstrupholm / Ikast mens Carsten havde den i en periode. Det er rigtigt at det ikke er en zwitter. Bunden er noget 70'er halløj hvor der er hugget et 1956 stelnummer i ved siden af det andet. Karossen er en 1956'er med isvejst sprosse, så den har naturligvis de nye døre og dørstolper, det vil være omsonst at prøve at lave den mere "Zwitter", men bilen har mange sjove detaljer og er faktisk rigtig spændende at gå en runde om. Carsten byttede den væk til en "ikke-VW" mand som havde den med til Store Bildag i
(permalink) Kasdorf Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Hejsa her inde, ja jeg er så den nye ejer af denne fine gamle vogn. Jeg har solgt min elskede motorcykel efter jeg er blevet far, og ville istedet have en gammel fin bobbel så hele familien kan komme med. Det vækker lidt gamle minder, fordi mine bedsteforælder havde en gammel zwitter så... plus at jeg kan bruge den til lidt reklame til vores synshal http://www.bbsyn.dk

Hilsen Lars (Sønderjyden).
-------------------------------------------
Lars Kasdorf
Hørup - Sønderborg
kasdorf@live.dk - Tlf. 20960432

Reply

You must log in to post.