olie temp, i ø52, helst magen til enten speedo eller omdrejnings tæller, :0)
olie temp, i ø52, helst magen til enten speedo eller omdrejnings tæller, :0)
Du kan ikke få den i Ø 52mm. Men Derimod Ø 55 mm. - I C. 60-150 gr. Sport Comp. Kr. 595.- m. føler.
T
har du et billed
Nå, ok. de kalder den 52,4 mm. Mener nu den er liiidt større IRL.
http://static.summitracing.com/global/images/prod/large/atm-3348-m_w.jpg
IT´S ALIVE!!!!!! Den er startet og har trillet sin første tur rundt på gårdspladsen. alt virker, og den lader. osv osv som den skal, Fed fornemmelse når den har stået stille, og været undervejs i noget der minder om 3år. nu er der snart ikke langt igen... billeder kommer senere
Hvor bliver billederne af min ven ??
de kommer!
update. så er der blevet lavet aftaglig "brandvæg" rundt om motor. men der skal ske noget nyt... den var næsten solgt men det gik i vasken, så nu ku jeg godt tænke mig og skifte fælge og måske osse bremser. hvis jeg kan finde nogle center lines tror jeg det ville klæ den. som lovet så kommer der billeder, har kæmpet lidt med noget film hvor den triller men kan ikke få det til at virke..
hej nyboe
jeg fik ikke en tilbage melding;-)
ja men køber af min bil sprang fra idag, så nu skal jeg lige samle ghia´en igen... så jeg kan desværre overtage din bil....
det gjorde han også hved mig...
og det er jo ikke første gang det sker:-(
giv et kald hvis der bliver spørgsmål.
hmm. men jeg for hedigvis tilsendt et "gentlmens depositum". får det arbejde jeg har haft ved at strippe bilen og svejse osv. (så jeg skal ikke brokke mig for meget, men det er da ærgeligt) men det er bare på den igen.
Behold fælgene, få den klar til brug - den er benhård som den står.. nu har du jo også Porsche logo'er på raketten ...så hvad pokker skal du bruge et sæt centerlines til? :)
Den er en pissefed headturner, og du bliver jo glad for den når først du kommer ud at køre.. bare vent og se!
tja syntes der skal ske noget nyt, nu har jeg sat dem til salg, men hvis der ikke er nogle der melder sig så blir de på bilen.
Aftagelig brandvæg, hvordan har du lavet det Nyboe, lyder spændende har du nogle billeder?
Hej Nyboe har du ikke et nummer man kan få fat i dig på.
eller du kan kontakte mig på 20651024
vh Henrik
>>>>>Hvis du vil have HELT styr på tændingen skal du ikke have en 100% mekanisk tænding som Zster skriver! Så har du ikke mulighed for at reducere advanceringen under tryk hvilket er det mest optimale.
Var det mig der skulle lave det og absolut skulle køre med en karburator ville jeg vælge at sætte MegaJolt tænding på.
Du kan også bruge en Megasquirt: køb den evt her hos http://www.diyautotune.com
Har netop lavet "DEN BRUNE FRA BORNHOLM" med tænding... så kan du altid sætte et par dyser i manifolderne også og slippe for alt med special karburator til trykladning.. samt du vinder forskellige former for boost control. også mulighed for alternativ tændings map når turboen lader, samt sikkerhedsfunktioner, som boost control, der kan standse legen hvis det går for vidt. du sætter selv grænsen :)
og meget meget meget mere.. :) megasquirten er bedøvende ligeglad med om du kun benytter tændings delen, eller indsprøjtnings delen eller begge dele :)
og så er den til at betale sig fra.
Hurtig update som lovet, det er jo osse vev at være længe siden, fik et godt tilbud på min porsche bremser, så de er blevet solgt, og istedet har jeg fået mig et nyt sæt empi skiver foran, og et par tromler bag, fik trilled en tur med porsche bremserne og de virked og var røvfed, men ville har lidt svært ved at forklare/forsvare dem i en synshal. ang fælge er det indstil jeg finder et par Centerlines, bare et par org fælge som jeg er ved at give lidt "umf" ved at sætte et par fælgbaner fra en mercedes bag på, de skal bare pulverlakkers. jeg har osse fået lavet et par "paneler" et foran i bagagerummet til at skjule ledninger og et til at skjule bremsevæske beholder. derudover er jeg ved at lave et par nye dørsider i alu, så den lugter lidt mere af race.(har stadig de første jeg lavede men det er jo rart og kunne skifte lidt ud.
jeg har et par fede røde 911 sæder der ville se godt ud i den, skal dog reppes i stoffet i midten...:)
Så slutter historien her... Bilen er solgt, jeg fik ikke brugt den, sandheden er af jeg var / er gået død i alle de sidste småting, jeg har kørt i den efter den er blevet lavet. Hele 2,7 km! Jeg har nydt og bygge den og gjordt det muligt at den fik en chance mere på vejen, håber nye ejer vil nyde den og få kørt i den og smidt en ordenlig motor i som den fortjener.
Tillykke med salget :-) Hvad skal der så ske?