Super fede sager du får lavet. Fedt med alle de små detaljer som ikke bare er "mainstream" tag ned af hylden løsninger
Super fede sager du får lavet. Fedt med alle de små detaljer som ikke bare er "mainstream" tag ned af hylden løsninger
Den er bare blevet super fed, jeg kan godt li at du har holdt din helt egen stil.
nu vil jeg osse ha ghia ;-)
super byg du har lavet
retro
undskyld men har du ikke monteret det sidespejl helt forkert ,,, mener det skal side tætter på ruden og så på skærmen ?????
"undskyld men har du ikke monteret det sidespejl helt forkert ,,, mener det skal side tætter på ruden og så på skærmen ?????"
Det er jo lige præcis det der er hele humlen - det er ikke main stream og endelig nogen der tør prøve at gøre noget "out of the box" med en lowlight.. der er ikke noget der er forkert på den vogn - den har helt sin egen superfede stil. Minder faktisk lidt i stil om DBK Splitten "Full metal Jacket" med sine sorte kofangere osv.. det her er bare en super fed dansk lowlight.
side spejlet er nok noget af det eneste jeg ikke har rørt, det sidder i de samme huller som før... men jeg har osse set ghia´er hvor det sad tætter på a stolpen, men jeg kan nu godt li det sidder lidt ude. =0) tak for roserne.
Det her er noget af det cooleste, der er kommet fra DK overhovedet (jaja!)
Det minder mig om mit første besøg på Bugrun, hvor gutterne fra Västerås kom med deres matte og hurtige biler i helt deres egen stil, og vi kom der med brazilfælge og zoomtubes og bare "øøøøhhh" ..
Rock On, Nyboe!!!!
Ja gu er den da blevet hård!, og skide da være med hvor spejlene sidder, bare det ser fedt ud ( og man kan se noget i dem ) ;-)
Fed stil du har givet bilen.
Eneste lille detalje er måske forbroen, de dæk sidder godt nok langt inde til min smag :-)
Fungerer det ok ude på vejen, uden den skraber mod inderskærmene?
Måske er spejlet go' stil, men det kan vel ikke bruges til så meget med den afstand, der er mellem øjne og spejl?? ;-)
Men pyt - drej hovedet i stedet...
Mange biler har altså haft spejlene ude på forskærmene.. Ganske alm. i 60'erne.
er den til salg ?
alt er tilsalg! men det er ikke alt der er tilsalg for penge! ;0) hvis jeg skulle af med den ville det være for spiltbus eller en speedster.
Find en pose penge og vi kan handle med min Speedster...
hvor stor skulle den pose være? ;0)
send en mail...
KLASSE !!!..... det ender sku med at være dk fedeste luftkølet...
overvejer lidt diskret pin-striping, på tanken osv. nogle ideer om hvem der kan denslags?
hey Nyboe, svar lige på de sms jeg har send....
ps. go ide med pin stripe
har ikke modtaget nogle sms´er... (?) 51885985
http://www.wix.com/a_lyngbye/cherrybomb-arts
Allan her er fra Odense.... han er dygtig med en pensel ! Måske han kan hjælpe dig med pins?
Mads
Hvad er det for et ur du mangler Nyboe ?
Måske kan jeg hjælpe.
T