Du er faktisk ved at ødelægge et meget detaljeret 3-d kort over ardennerne, den har førhen været til stor gavn i blindesamfundet ;-)
Hatten af for dit arbejde, jeg havde givet op for længe siden.
Vw løs :-(
Du er faktisk ved at ødelægge et meget detaljeret 3-d kort over ardennerne, den har førhen været til stor gavn i blindesamfundet ;-)
Hatten af for dit arbejde, jeg havde givet op for længe siden.
Vildt at du holder ud! den ser godt nok smadret ud når nu lakken kom af!
Ser godt ud Lange, godt at se du ikke giver op over for den lille udfordring.
mvh jesper
Tak ;-D
Que????
Hehehe ... imens rendte Nyboe rundt og svejsede og lagde tin....
-:)
ja lange hatten af for dit arbejde! ;o)
Respekt for det projekt du har gang i der.. Mange andre havde vist givet op for længst der. Glæder mig til at se det færdige resultat:)
Forresten, en fælles ven thommas svan, fra køge. snakkede om at du muligvis lå inde med noget smalled forbro til sån en type 1.
Kunne det ha sin rigtighed?
custom arbejde - I like it.
Du har godt nok fart på!
Er det ikke dyrt i svejsetråd?
Spøg til side - det er faneme godt håndværk!!
hey nybo kan du ikke lige ringe har nogen ????
mvh thomas
26707331
Hej
den har da godt nok være " muret " i, puha : )
jeg regner med, at du har HELT styr på det der! MEN jeg håber, at du har spændt hele karrosseriet op, så du er sikker på at det ikke vrider eller hænger på dine opspændingspunkter. der skal ingen ting til, når du har skåret og svejst så meget der. desuden gør jeg ud fra at du har haft døren monteret inden at du svejste det stykke panel og bagskærm på, ellers kan du virkelig få nogle grimme overraskelser.
Alt dette er ment som en konstruktiv hjælp, det ville være synd at stå med en skæv og KG lowlight uden nogen mulighed for at lukke dørene eller kunne kravle ind i kabinen imellem dør og panel : )
STOR respekt for din vilje med den lowlight!
jesper
tak for tipsne! jeg har haft døren på og det ser godt ud. ( eller ihverfald bedre end før!) planen er at lige så snart jeg har mine nye hjul på bunden så samler jeg lige bunden og toppen inden jeg forsætter, så jeg er sikker på det hele stadig liner nogenlunde op. kommer snart med nogle flere billeder!
Nyboe
så er der lavet lidt, har haft bund og top sammen, og det passer perfekt, og døre passer også super godt, det eneste problem er bare at mine bagdæk (og måske fælge) er for brede, det er 8" og mener der er 195bred dæk der er på, men de er for bred til toppen kan komme på, eller vil det hjælpe når det kommer en motor på gearkassen så den blir lidt tungere? eller skal jeg skifte dækkene ud med nogle der er smaller? eller helt skråtte ideen om at have 8" bagpå???.... udover det er jeg så småt begyndt og prøve mig frem med at ligge tin i og det er sgu svært!
Vildt, utroligt og sikken energi.....
Har lige været ved at se på min type 1 fra 1969.. hmm rust rust og så drømmer man..
nej jeg gik sku ind igen, der kommer også en dag i morgen.
Man burde jo tage sig sammen når andre kan :-) :-)
Held og lykke med projektet.
Hilsen Jan
Med hensyn til fælge, så hold lige hesten til du har fuld vægt på bilen, det ser tight ud, men det kan da godt være at der er plads.. måske liige hvis man ruller skærmkanten?..eller drejer lidt af anlægsfladen?.. Eller nummeret smallere dæk?
Jeg havde ihvertfald prøvet alle alternativer før jeg skrottede ideen om at bruge de fælge..
Der behøver jo kun at være 1mm luft, så er der jo plads!!
FEDT projekt! Jeg følger det spændt!
Der er nogen der folder "kanten" på skærmkanten op så den ligger til på indersiden.
Kunne det give det sidste ??
Eller det er måske det Fastoldvw mener med at rulle...
Nu er det vel en smalakslet gearkasse du körer med ik?
Ellers ser det super ud.
og som et hurtigt spörgsmaal - er det muligt jeg kan komme forbi en dag og laane den presse der staar i baggruden?
Nybo lever du?
Evt nogen der har set nybo?
-:)
Har været på dejlig ferie med fruen, så jeg lever i den grad! ja søren du kigger bare ud, så kan du osse lige hjælpe mig med at kigge på den gearkasse og trækaksler..