Hej Nyboe
Jeg har 205/40-17 på min Karmann Ghia og der er ingen problemer bagi.
De er 7x17.
Hilsen Steven.
Hej Nyboe
Jeg har 205/40-17 på min Karmann Ghia og der er ingen problemer bagi.
De er 7x17.
Hilsen Steven.
hmmm så må det være fordi jeg har "brede" trækaksler på.
Hej
Foran kan de lige være der, men bagpå er der ingen problemer på min.
Fælgene er ET38.
Hilsen Steven.
Med den afstand mellem punktsvejsningerne falder det panel sgu nok ikke af ;)
Smukt som altid
Fanden, det her er et ekstremt godt stykke arbejde!
Det er godt nok super flot lavet. Bliver en rigtig fin bil.
Super flot arbejde.
Disse billeder bliver jo guld værd, den dag bilen skal sælges hvis det bliver aktuelt.
Meget inspirerende og jeg kan kun tilslutte mig de andre, det er rigtigt flot arbejde !
Martin
tak for roserne, det går lidt langsom med bilen i øjeblikket, har en del arbejde over mig for tiden.
hva mener du Nyboe med den fart du skyder på jobbet er der da masser af energi tilbage når du kommer hjem ;)
hvis nu du lavede ledt på jobbet LYNET så kunne det være der var ledt mere tid til bilen :O) ses imorgen makker
JA JA BRØDRENE-SIDELÆNDS! his jer ned! og kom ud og gi en hånd med!!!!
stadig imponeret ... det må sku være den første danskbyggede ghia.... keep up the good work..
Så er der lavet lidt igen. har lavet lidt i motor-rummet så der blir mere plads (billder kommer senere) ellers har jeg fået rykket gear-konsollet 19,5 cm tilbage så jeg ikke skal side og række efter gear-stangen, (skulle jeg sidste sommer, og tror ikke min arm er blevet længere mens jeg har bygget) så den blev rykket, Plus nu er der plads til den FEDE gear-shifter jeg købte af SP. udover det har jeg fået motor hjem! 1914, spec kommer senere, kan sgu ikke lige huske hvad der er i den, men skal nok få læst op det ;)
og en ny speederrulle jeg fik en kollega til at hjælpe mig med!
Lækkert Anders !
hvad er bunden fra? en 56er har da aldrig haft varmeregulering ved håndbremsen?
Ved det ikk, midt 60'er tror jeg... Det er desværre en af de tidligere ejere der har været kreativ..
kommer der lige lidt flere fotos af motorrum...
Lyder som en spændende idé men hvis du planlægger at tage ram-air
luft nedefra, skal du nok være opmærksom på, at der oftest står et vacuum under
vognen når den kører.
Martin
det blir lavet så den suger ind fra det org ind-sug ;0)
Engine specs ....
As-41 Dual relief case, new hardware kit, chromoly head stud kit, new 69mm 8 dowel counterweight crank, rebuilt VW rods, new crank gear kit, new main, rod and double thrust cam bearings, new Engle cam (284graders) and lifters, new coated piston kit w/teflon wrist pin buttons, new solid shafts w/swivel foot adjusters and push rod tubes, new oil screen and sump plate, new Shadek oil pump and cover
Du har så udvekslet 1.4-1 vippetøj til dine toppe ...
Enjoy friend, må snart et smut forbi jer og hilse på
-:)
Peter
Er simpelthen lige nødt til at spørge hvad du polerer med når du har slebet dine svejsninger.
Det ser så blankt og jævnt ud...