Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  min nye 1960 bobbel

Tags:
No tags yet.

(permalink) Allan 2000 Frb Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Til alle dem der ikke kan sige det er søn og den fejler næsten ikke noget 100%
af dem har ikke noget i mod meget billige stumper og de spørger ikke hvor de kommer fra. Der hugget flere bobbler op hvor der næsten ikke skulle laves noget.
og den er jo ikke væk næ den er en vrod alle de andre er væk for altid tænk jer om
Allan
-------------------------------------------
allangottsche@gmail.com
+4520401518
(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
nemlig fede
(permalink) lotus-jonas Member
Skrev for 15 years siden | | | |
vedr. gulvvarme. det er perfekt til et hus, men ikke perfekt til en garage, da varmen jo kommer nedefra og det gör at al fugt kryper op og sätter sig i bunden af bilen, samt i alle små hulrum etc under bilen. i en garage skal man helst ha en varmekilde der cirkulere varmen, men jeg skal bare ha alm. radiatorer.
og da jeg har jordvarme med 700 m varmeslanger, 300L varmt vand til hanerne og 600L varmt vand til radiatorer, så koster det ikke så meget at varme garagen op.
(permalink) lotus-jonas Member
Skrev for 15 years siden | | | |
ja så kom der betong og gulvet blev stöbt. så mangler der bare lidt finish på yder siden ;O) nå ja to så er splittaget på plads, men på forkert bil....muhahahah
Billede277.jpg
Billede279.jpg
Billede280.jpg
Billede281.jpg

(permalink) termhlen Member
Skrev for 15 years siden | | | |
hey det ser sku godt ud. hvad er prisen på sådan et lag beton jeg kunne sku godt finde på at lægge nyt gulv på min lade på 150 m2

er det ik 10cm der skal på ????
-------------------------------------------
(permalink) lotus-jonas Member
Skrev for 15 years siden | | | |
jo det er det jeg gav 11.000 sek incl fragt, men det var vennepris. du skal bruge ca 15,5 kubik. det er min 3 betongbiler, hvad prisen er i dk, det ved jag faktisk ikke.
(permalink) spaceman Member
Skrev for 15 years siden | | | |
PFA skrev:
[quote=lotus-jonas]
Anonym skrev:
Ja du kunne også sætte ild til den eller smadre den med en kummefryser :-(

Hav dog lidt respekt for tingene!


jo men så kan jeg jo ikke köre i den bagefter?????


Hehe.. Det er satme god humor! Få lavet den rod!

Mvh. Peter

ja se så at få lavet den garage færdig, så du kan komme igang med din rod - fedt projekt - begge to !!

Bjarne
-------------------------------------------
Keep it simple & cool.......shine can never replace attitude
40577989 BeeGee17(a)privat.dk
(permalink) lotus-jonas Member
Skrev for 15 years siden | | | |
så kom mine baglygter hjem fra usa rimeligt cool så skal jeg lige finde ud af hvordan de skal sidde.
Billede282.jpg

(permalink) schakenda Member
Skrev for 15 years siden | | | |
hey jonas

så er det igang med et nyt projekt :-)

hehe - skulle det blive en VW rod ?

så er der en fin fin tråd her om et byg :-)


http://www.kustomcoachwerks.com/forums/viewtopic.php?t=1463
dyn006_original_700_453_pjpeg_2548430_7207e74fd15f6be253f3759d1bdb027d.jpg

(permalink) lotus-jonas Member
Skrev for 15 years siden | | | |
ja 2 nye projekter, jeg har jo også min dynebuggy. det er en fin vrod den der, havde man bare väret så ferm med svejseanlägget.......du ved jo at jeg normalt er til glasfiber ;O)..nå ja der er stadig lidt fiber på buggyen :O)
(permalink) schakenda Member
Skrev for 15 years siden | | | |
hehe ja man skal jo ha sin daglige dosis af fiber og jern :-)

fik du solgt speedsteren ?

(permalink) lotus-jonas Member
Skrev for 15 years siden | | | |
ja den solgte jeg så jeg kunne bygge lidt i min garage. man kan jo altid bygge en anden hvis man får lyst, nu ved man jo hvordan man gör, og lidt om hordan man ikke gör.
(permalink) lotus-jonas Member
Skrev for 15 years siden | | | |
karossen var helt fantastisk rusten!!!! den er nu skåret i 4 stykker (buhuu endnu en fin bobbel skrotet...hold nu käft det var noget gammelt lort!!) men et projektet körer stadig, og efter jul kommer afslöringen vedr kaross etc! jer der ved hvordan min hjerne fungere kan godt gläde jer,,,,,,
(permalink) Rasser Member
Skrev for 15 years siden | | | |
[quote=lotus-jonas]karossen var helt fantastisk rusten!!!! den er nu skåret i 4 stykker (buhuu endnu en fin bobbel skrotet...hold nu käft det var noget gammelt lort!!) men et projektet körer stadig, og efter jul kommer afslöringen vedr kaross etc! jer der ved hvordan min hjerne fungere kan godt gläde jer,,,,,,


Er det selvsamme bil som du for et par måneder side roste som næsten rustfri, og kun med et par meget små huller der skulle lappes ? Eller er det mig der mikser noget sammen ? Kan godt være det er mig der blander noget sammen, men synes bare det var dig der i et andet indlæg fortalte om en fin og rustfri boble der lige var indkøbt for et beskedent beløb.
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) lotus-jonas Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Rasser skrev:
[quote=lotus-jonas]karossen var helt fantastisk rusten!!!! den er nu skåret i 4 stykker (buhuu endnu en fin bobbel skrotet...hold nu käft det var noget gammelt lort!!) men et projektet körer stadig, og efter jul kommer afslöringen vedr kaross etc! jer der ved hvordan min hjerne fungere kan godt gläde jer,,,,,,



Er det selvsamme bil som du for et par måneder side roste som næsten rustfri, og kun med et par meget små huller der skulle lappes ? Eller er det mig der mikser noget sammen ? Kan godt være det er mig der blander noget sammen, men synes bare det var dig der i et andet indlæg fortalte om en fin og rustfri boble der lige var indkøbt for et beskedent beløb.


jo det er selvsamme bil tror jeg suk.. det var fint lavet, men med glasfiber og plastikpadding og fin lak ovenpå.. problemet er at man jo ikke kan begynde at pille og rive for meget för man har köbt...så du husker nok rigtigt..heldigvis gav jeg ikke så meget for den. men alt jeg har skrevet om denne bil står i denne tråd, så om du husker rigtigt eller ej må du selv afgöre rasser ;o)
(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
[quote=lotus-jonas]
Rasser skrev:
[quote=lotus-jonas]karossen var helt fantastisk rusten!!!! den er nu skåret i 4 stykker (buhuu endnu en fin bobbel skrotet...hold nu käft det var noget gammelt lort!!) men et projektet körer stadig, og efter jul kommer afslöringen vedr kaross etc! jer der ved hvordan min hjerne fungere kan godt gläde jer,,,,,,



Er det selvsamme bil som du for et par måneder side roste som næsten rustfri, og kun med et par meget små huller der skulle lappes ? Eller er det mig der mikser noget sammen ? Kan godt være det er mig der blander noget sammen, men synes bare det var dig der i et andet indlæg fortalte om en fin og rustfri boble der lige var indkøbt for et beskedent beløb.


jo det er selvsamme bil tror jeg suk.. det var fint lavet, men med glasfiber og plastikpadding og fin lak ovenpå.. problemet er at man jo ikke kan begynde at pille og rive for meget för man har köbt...så du husker nok rigtigt..heldigvis gav jeg ikke så meget for den. men alt jeg har skrevet om denne bil står i denne tråd, så om du husker rigtigt eller ej må du selv afgöre rasser ;o)



Næsten 50 år gammel og billig i indkøb, hvad kan man forvente ?

(permalink) lotus-jonas Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Anonym skrev:
[quote=lotus-jonas]
Rasser skrev:
[quote=lotus-jonas]karossen var helt fantastisk rusten!!!! den er nu skåret i 4 stykker (buhuu endnu en fin bobbel skrotet...hold nu käft det var noget gammelt lort!!) men et projektet körer stadig, og efter jul kommer afslöringen vedr kaross etc! jer der ved hvordan min hjerne fungere kan godt gläde jer,,,,,,



Er det selvsamme bil som du for et par måneder side roste som næsten rustfri, og kun med et par meget små huller der skulle lappes ? Eller er det mig der mikser noget sammen ? Kan godt være det er mig der blander noget sammen, men synes bare det var dig der i et andet indlæg fortalte om en fin og rustfri boble der lige var indkøbt for et beskedent beløb.


jo det er selvsamme bil tror jeg suk.. det var fint lavet, men med glasfiber og plastikpadding og fin lak ovenpå.. problemet er at man jo ikke kan begynde at pille og rive for meget för man har köbt...så du husker nok rigtigt..heldigvis gav jeg ikke så meget for den. men alt jeg har skrevet om denne bil står i denne tråd, så om du husker rigtigt eller ej må du selv afgöre rasser ;o)



Næsten 50 år gammel og billig i indkøb, hvad kan man forvente ?



ja selvfölgelig..men man kan väre heldig, det var jeg ikke denne her gang, men jeg körer videre men med et andet mål.. jeg regner med at löfte slöret for det d 28/12

Reply

You must log in to post.