Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  hvad for en forbro skal jeg købe??

Tags:
No tags yet.

(permalink) Thestrup Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg er ved og købe en justerbar forbro til min type 1 fra år.68
men ved ikke lige hvad jeg skal købe hvad synes i?? har os kigget
på nogen koni dæmper men skal jeg købe dem kortere end original nar jeg nu skal
have justerbar forbro på???
(permalink) Jan Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hey u!

r selv ny i den lufkølede afdeling, men kaster mig ud i at svare dig alligevel..

tror selv på at det r en go idé at stille det sysstematisk op, da du i de fleste tilfælde ik kan sige "A" uden at sige "B".. so here we go!

1. find DIT "look". skal den være slammed eller bare en smule sænket..(post evt. et billede af det ønskede look)

2. find dine dæk & fælge. skal du køre stålfælge, BRM eller noget helt andet.. hjulene har forskellige ET mål, en faktor som kan være afgørende for hvordan dit forbro's setup skal være..

3. vil du køre lavt, er det oftest ik kun nok med en justerbar bro..
her skal du nok regne med at din forbro skal smalles og at du nok ogs skal ha et par dropped spindler i spil.

håber mine svar hjalp dig lidt på vej.

mvh jan k

-------------------------------------------
SCRAPERS INK.. Tlf 61709813 mail jan_superfly_koc@hotmail.com
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
[quote=Jan k.]hey u!

r selv ny i den lufkølede afdeling, men kaster mig ud i at svare dig alligevel..

tror selv på at det r en go idé at stille det sysstematisk op, da du i de fleste tilfælde ik kan sige "A" uden at sige "B".. so here we go!

1. find DIT "look". skal den være slammed eller bare en smule sænket..(post evt. et billede af det ønskede look)

2. find dine dæk & fælge. skal du køre stålfælge, BRM eller noget helt andet.. hjulene har forskellige ET mål, en faktor som kan være afgørende for hvordan dit forbro's setup skal være..

3. vil du køre lavt, er det oftest ik kun nok med en justerbar bro..
her skal du nok regne med at din forbro skal smalles og at du nok ogs skal ha et par dropped spindler i spil.

håber mine svar hjalp dig lidt på vej.



det var sgu et godt svar fra en rookie - jeg kunne ikke ha gjort det bedre .
du har fuldstændig ret i det hele
du skal nok blive til noget


-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg har selv en 68ér som er ved at få nyt opsæt...

jeg har valgt droppede spindler og skivebremser foran, samt en std. sænkningsforbro, som i udgangspunktet ikke sænkes meget! Fælge.. tja nu må vi se... jeg giver Rookien ret hele vejen akurat som Bornholmeren, jeg har så bare valgt at vælge fælge senere!

god fornøjelse
-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) bugservice Member
Skrev for 16 years siden | | | |
du skal vælge en 2" smallet forbro + et sæt sænkede spindler så passer alt og du kan køre med de fleste fælge uden problemer pris ca 4-5000
til denne forbro skal du vælge std oliedæmperer for og et sæt koni bag ( sænket 3 cm bag )så for du en vw der kører rigtig godt på gaden

MVH Dennis
-------------------------------------------
VWW.BUGSERVICE.DK torsdage på tlf 29112161 WEBSHOP http://www.bugservice.dk
(permalink) Lange Member
Skrev for 16 years siden | | | |
husk det skal være bærekugleforbro til en 68´
-------------------------------------------
Type 1 Oval 1955 / Type 14 Ghia Kabriolet 1962

41791477

Reply

You must log in to post.