Så har jeg fået ryddet lidt ud i sagerne, så har nu et karosseri fra en 56er oval for meget.
Det bliver solgt da jeg ikke har plads til det i garagen så det står nu udenfor (synd), sammen med den originale bund.
Karosseriet er påbegyndt rustrep, og sandblæst på nær tag. Bunden er IKKE for god, og selve tunnelen har fået et knæk foran håndbremsen fra den tidtigere ejer.
Karosseriet er ikke så slemt, og der medfølger nye varmekanaler, bagspidser, ny brønd, døre osv.
Den er "strippet" for alt og der sidder kun ledningsnettet tilbage.
Den er med de gamle danske papirer fra "dengang" i 56, hvor der også står den første ejer.
Den originale motor og gearkasse medfølger også, men motoren mangler blæserhus. Turner perfekt og ingen slør.
Billeder kommer når jeg får knipset nogle, men har lige kørt det hele udenfor i dag, og syntes det er synd det skal stå der.
PRIS: 4000,-
Det bliver solgt da jeg ikke har plads til det i garagen så det står nu udenfor (synd), sammen med den originale bund.
Karosseriet er påbegyndt rustrep, og sandblæst på nær tag. Bunden er IKKE for god, og selve tunnelen har fået et knæk foran håndbremsen fra den tidtigere ejer.
Karosseriet er ikke så slemt, og der medfølger nye varmekanaler, bagspidser, ny brønd, døre osv.
Den er "strippet" for alt og der sidder kun ledningsnettet tilbage.
Den er med de gamle danske papirer fra "dengang" i 56, hvor der også står den første ejer.
Den originale motor og gearkasse medfølger også, men motoren mangler blæserhus. Turner perfekt og ingen slør.
Billeder kommer når jeg får knipset nogle, men har lige kørt det hele udenfor i dag, og syntes det er synd det skal stå der.
PRIS: 4000,-