Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  HJ

Tags:
No tags yet.

(permalink) Hummel Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg er dybt forvirret.

Jeg har nu et helt strippet karosseri stående ude i garagen... Og det skal males... Rundt omkring på karossen kan jeg knække store flader spartel af hvor der så er rust og dårlige punktsvejsninger inden under...

Hvis jeg nu bare sleb det ned jeg kunne se og lavede det ordentligt tror jeg der måske ville gå 1-2 år så ville det bare kommer frem et nyt sted...

DERFOR ville jeg super gerne helt ind til det rå metel overalt på bilen, så jeg virkelig er sikker på der ikke er mere uhyggeligt inden under...

Nogen gode ideer til hvordan dette lige gøres?? nemt og billigt selvfølgelig :)

Har fået et tilnud på sandblæsning og grunder af det hele, sådan det ikke rustede mens det stod og blev lavet. for 8000 kr...!?! Syns godt nok det slog benene væk under mig...

Tommy Hummel
-------------------------------------------
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com
(permalink) JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hummel skrev:
Jeg er dybt forvirret.

Jeg har nu et helt strippet karosseri stående ude i garagen... Og det skal males... Rundt omkring på karossen kan jeg knække store flader spartel af hvor der så er rust og dårlige punktsvejsninger inden under...

Hvis jeg nu bare sleb det ned jeg kunne se og lavede det ordentligt tror jeg der måske ville gå 1-2 år så ville det bare kommer frem et nyt sted...

DERFOR ville jeg super gerne helt ind til det rå metel overalt på bilen, så jeg virkelig er sikker på der ikke er mere uhyggeligt inden under...

Nogen gode ideer til hvordan dette lige gøres?? nemt og billigt selvfølgelig :)

Har fået et tilnud på sandblæsning og grunder af det hele, sådan det ikke rustede mens det stod og blev lavet. for 8000 kr...!?! Syns godt nok det slog benene væk under mig...

Tommy Hummel


Du kan selv fjerne spartelen. Der findes en del forskellige mekaniske hjælpere, som kan klare dette. Det du nok ikke skal bruge for meget, det er skære-/skrubbeskiver, diverse sandpapirsskiver. De fjerner nemlig osse metallet. Og det skal du jo ikke gøre. Når du har fået rengjort karrossen, så skal du nok gennemgå de omtalte punktsvejsninger. De er jo med til, at lede fugten gennem samlingen bagfra, og igen få overfladebehandlingen til at slå fra.

Jan





-------------------------------------------
VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV
>> VW-BOBLE.DK - JAN@VW-BOBLE.dk <<
JAN_VW - 2026 6543 - JAN@VW-BOBLE.DK
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hej jeg blæser og grunder den for 5000,- Gi et ring hvis det er 31563151 er på ferie fra 02-17 november
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
dine svejsninger skulle ha været sealet fra bagsiden af - der hvor de har overlappet
pladen da de lavede rust i den i sin tid , er det nok allerede for sent , der er den nok rusten ind imellem pladerne og det kan en blæsning ikke engang hjælpe på,
men få den blæst alligevel . det kan jo kun blive bedre end det er nu.
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) duck Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg fik blæst og metaliseret for ca 6500 i jyderup og de er dygtige...

Lidt langt væk, meeenn
-------------------------------------------
T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac? http://duckshouse.dk

Reply

You must log in to post.