Har en 56´er på projektlisten, dansk fra ny, fundet efter 18års parkering i en lade,med luft i alle ringene, lidt nyt benzin på, lidt sandpapir til platinerne og klar til prøvetur, tysk kvalitet (-:
56´er projekt
61´ragtop... Tlf 40831782
Har en 56´er på projektlisten, dansk fra ny, fundet efter 18års parkering i en lade,med luft i alle ringene, lidt nyt benzin på, lidt sandpapir til platinerne og klar til prøvetur, tysk kvalitet (-:
Har en 56 (købt som 56, men indreg. 31/12-55) Ved den minimum har været i DK siden 1971 og hed CJ26403 på daværende tidspunkt.. Iøvrigt fed farve Karsten & Ronni ;-)
Den er super flot Riisager, og så i min favorit farve til Type 1 !
Sprintstars er sku vejen frem, så flot , så flot !
Tak tak, kan desværre ikke tage æreren for at havde lavet den, men til gengæld kan jeg tage æreren for at bruge bilen ved enhver given lejlighed ;-) Er super glad for den!
super med sprintstar!!! og ja Erik det sq vejen frem :)
hvor er billederne kenneth?
Har lige scannet et med mit webcam, godt projekt, kun meget rådden (-: kan sgu ikke finde ud af det nymodens computer skidt, næ gi mig en gammel bil.... så lykkes det,jeg er så go til e d og b (-:
har også to 53er stående.. en standard og en de luxe.. begge danske
Med den her er der en mindre i fremtiden!!
den brændte i Haderslev 29/6 . det var en 56'er
(det sidste billede er/var en 62 MKP petit campingvogn)
sur r.. , men nu er der da mulighed for at bygge en fed ratlook...
Kenneth p: hvornår har du fået den og hvornår er billedet taget?
Og der var den anden, det er utroligt hvad man kan finde, når man rydder lidt op i kælderen ;-)
Det er en 56er (så vidt jeg husker..) Jeg har haft den i 7-8 år, og ikke rigtig gjort noget ved den, udover at finde de stumper der mangler.
Jeg købte den, som den står her, af en 95 årig mand fra Århus.
Den er i ok stand og stort set usvejst. Dansk bil fra ny.
René
Jeg ville da gerne se din kælder,... i min kælder er der plads til 8 flyttekasser og lidt småt,..man kan sgu ikke gemme en hel bil dernede
Den ser da sund ud, hvorfor har den fået lov til at stå så længe?
Det er en rar kælder.. Der står 2 bobler og en mc, + alt det løse.
Den er ret sund, der er det hul på billed 2, og et par under bagsædet og i den ene varmekanalbund, det er vist det.. Bremser og udstødning er færdige.
Den har vel stået længe fordi jeg har haft noget andet at køre i, og er lidt doven..
Den blev købt, da jeg fik et godt tilbud.
Her er min 1957 forhåbentlig snart med kompressor.
Oprindeligt solgt fra Jens Petersen i Kerteminde....
Jeg har en `53 Oval org. "metal"blå altid dansk og Københavnsbil nu bortført til Jyllands næse.
PHP-Vivild
Min 55'er dansk bil fra ny. Køreskole bil som ny, fra ringkøbing mener jeg.
4-1955 standard
Status ikke renoveret men kørende
Dansk fra ny