1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
Hvad løber sådan en fed bus op i når den en dag står i DK på danske plader?
svare lige for jørn 200+++++++
Ja der skal sælges nogle! Guppier - neonfisk - Zebrefisk - Scalare - Discus - Cichlider. Hvis nogle ikke ved hvad det er så er det akvariefisk.
Her He ...han er squ en klaphat....guppi sælgeren..ser squ mega godt ud glæder mig til at slæbe sand med ind i bilen når vi har været på stranden...
Ha HA det skal du nok få lov til Langeberg.
Det bliver dejligt at få den hjem
Tak Købmand.
Pinden
Den bliver jo piv lækker!!
men det kunne være han skulle tænke på andet ind vw da man FÅR KLØ NÅR MAN GLEMMER BRYLLUPS DAGEN:: håber du når at rette op på det mester så du kan blive lukket ind igen: idag :)))))))
Hi Hi Thomas Frækt undertøj og jeg er i varmen igen(-:
Pinden
Biiiiiiiiip
Tak langemand
Hva så jørn er den snart hjemme? vi henter min i Fredericia i morgen ;-)
faktisk tog det kun 5-6uger fra den blev leveret til den var i dk... så din er da også snart hjemme ser det ud til!
Hej jørn
Den ser sku rigtit godt ud hvad koster det at få lavet sådan en bus
Hilsen Claus Bendix.
Hej Claus det kan jeg ikke huske det er så længe siden jeg har betalt den
men min konto er ved at være tom.
Jørn
Hold da kæft den er jo så høj som et hus den vogn
du skal sku til og hæve den garage jørn
hjælper lige jørn EN GANG TIL :)))) ps bussen bliver sænket en spline bagi mere og sænkes foran så den ikke ser tåblig ud som nu :))))
Hej Jørn. Det ser saftsusme godt ud det køretøj du er ved at få ind i landet :-) glæder mig til at se den live :-) Hygge der i Ålborg.
Hej Lars.
Ja nu må vi se hvad de har lavet for mine penge. Den skulle være på vej hjem(-: så det bliver dejligt, jeg håber den er hjemme til Mib påsketræf.
Pinden