vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
Hej Jørn.. Du får sku den fedeste split bus i Dk, vwmortens bus spilder også max, i bliver nogle håre drenge.. ses til sommer.
Troels.
Hej
Holdkæft hvor er den fed er godt nok misundlig,den spiller maxxxxxxxxx.
Hilsen Claus Bendix.
Den er så flot, så flot.
DK blir godt nok forkælet med nogen fine busser for tiden :)
Tak for de rosende ord nu skal denne bare se at komme hjem til farmand (-:
Jørn Pind
Kan det så snart blive d. 3/4 så jeg kan få lidt vwtid (-:
Hej Jørn
Har du set at din "gamle" Squareback er månedens bil i sidste nummer af Volksworld ?
Men det ser lidt ud som om at den nye ejer tager credit for at have hentet den hjem fra det store land i vest. Det falder bare lidt til jorden når der er danske plader på bilen på billederne .... he he.
Nææ det har jeg nu ikke skrevet, jeg skrev i indlægget til dem, at den var importeret fra US. sidste år, ikke at JEG havde gjort det. Mit indlæg til Dem (Volks World) er iøvrigt ikke citeret helt korrekt :-( Ser ud til at det er blevet blandet med et andet indlæg "ØV". Jeg kan også se at mit navn ikke figurere i indlægget, det ser ud som det er indsendt af en anden person. ØV igen. Så er det vidst præciseret. Iøvrigt Jørn! din bus ser hamrende godt ud, TILLYKKE med den, jeg kommer forbi og ser den en dag i april :-).
Ok Lars Juel, det kunne godt være at du skulle tage kontakt til Volksworld vedr. denne fejl.
Betyder det at den fortsat er på danske skilte ??? Dejligt i så fald !
Mvh. Erik
Hej Erik
Jo det har jeg allerede gjort :-) Jo jo den er på danske skilte, så den venter bare på at vejret skal arte sig, så skal den ud at rulle, og det glæder chafføren sig til ;-)
MVH
Lars
Skønt at høre. Bliver fedt at se den !
Og undskyld Pind at vi sådan bryder tråden.
Mvh. Erik
Så kommer dagen endelig imorgen, hvor jeg skal hente min nye bus. Håber den lever op til forventningerne...
Hilsen
Pinden
God tur, er slet IKKE misundelig...not.
Lasse.
kæft du er ond Rasser - vi glæder os til at se den pind ;0)
Ha ha ha ha:-D
Det var et hårdt billede :-0
Pøj pøj med imorgen. Det bliver spændende.
Mvh. Erik Bendix
Det billede er IKKE go' værkstedhumor....
d;-)
Står der Hyundai på skibet - så bare lad det brænde ud.
G.
er der snart billeder... er der snart billeder....er der snart billeder... :-)
Kom nu!
...er det fordi gammel-pip han skal have hjælp til at lægge de billeder ind eller hvad?? :-)
Billeder, billeder, billeder :-)
Mvh. Erik Bendix
Han er nok skæv af dækspray, så hav tålmodighed et par dage til skyerne ligger sig...
Eller også er han ved at grave 10cm af gulvet i garagen, så han kan få bussen derind ;-)
Gustavsen: Han er nok skæv af dækspray, så hav tålmodighed et par dage til skyerne ligger sig...
Hehe ser det sådan her ud??