Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  min nye vogn

Tags:
No tags yet.

(permalink) Skallerup S. Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Bilen er ikke lige min stil, men den er fed nok, tilykke med den, jeg tror du er rigtig glad for den og det er det vigtigste.! Jeg er bare mere til Corvetter og GM i det hele taget..


Mht. berettigelsen af indlæget, syntes jeg at admins af denne side skulle til at stramme lidt op og så få nedfældet nogle mere faste regelsæt, som er til at forstå for menig mand, jeg hjælper gerne med formuleringen af disse..

Eks. Junkyard : Her kan du sætte interessante ting til salg, SAMT søge efter hvad du mangler, næsten alt er tilladt.......

Det er en meget løs formulering og især frasen, næsten alting er tilladt, giver et indtryk af at man KAN gøre næsten alting..

Ryd op og lav jeres, iøvrigt for pisse fede forum :O), således at det kun er reg. brugere der kan skrive.. Det giver også et 50 % mere seriøt indtryk overfor nye besøgende..

Jeg har ikke noget imod at man strømnliner forummet mere og gør det endnu mere " VW Luftkølet ONLY.." Der findes efterhånden ni millioner hjemmeside med diverse hobbyer fra stramaj til farveskemaer på Disneydildoer, så hvis man vil søge eller udstille noget specifikt, kan man gå dertil..

og hvis man så har fået en fin ny Corvette eller andet som man gerne vil vise sine VW-Venner, så er der jo altid muligheden for at ad'e et link og lidt tekst til sin profils info..


Just my 2 cent..

Og ja, jeg vil gerne friviligt hjælpe med siden, men tror bare jeg bliver for politimandsbedrevidendemoralprædikenagtig og smider anonyme ud af indlæg osv..

Trænger VW nettet ikke snart til en 2009 grafisk overhaling.. :O) ??


Tak for et iøvrift godt forum, som jeg besøger næsten HVER dag og hyg dig med bilen Holm, den bliver fed at cruise i til sommer.. :O)

Hilsen Skallerup, Vejle
-------------------------------------------
Keep your dream alive.!!
(permalink) micjac Member
Skrev for 15 years siden | | | |
jeg synes absolut at junkyard skal forblive som det tilsyneladende er nu: et sted hvor man kan købe-sælge-præsentere-prale-brokke sig alt det man vil,---men uden at såre eller nedgøre andre og deres hobbies.
Det er jo også på denne måde vi får lidt kendskab til hinandens interesser,udover gamle vwer -får kendskab til hvad der gemmer sig bag et synonym--så har vi måske lidt mere at snakke om når vi måske mødes til træf mm
venlig hilsen
michael fra malling
(permalink) Skallerup S. Member
Skrev for 15 years siden | | | |
micjac skrev:
jeg synes absolut at junkyard skal forblive som det tilsyneladende er nu: et sted hvor man kan købe-sælge-præsentere-prale-brokke sig alt det man vil,---men uden at såre eller nedgøre andre og deres hobbies.
Det er jo også på denne måde vi får lidt kendskab til hinandens interesser,udover gamle vwer -får kendskab til hvad der gemmer sig bag et synonym--så har vi måske lidt mere at snakke om når vi måske mødes til træf mm
venlig hilsen
michael fra malling




The Junkyard.. Er jo åbenbart efter en admins eget udsagn KUN til VW relaterede ting. S
-------------------------------------------
Keep your dream alive.!!
(permalink) Danborn Administrator
Skrev for 15 years siden | | | |
vwvette skrev:
[The Junkyard.. Er jo åbenbart efter en admins eget udsagn KUN til VW relaterede ting. S
-------------------------------------------
My drinking team has a racing problem.... 23201389
(permalink) erik1303 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Danborn skrev:
vwvette skrev:
[The Junkyard.. Er jo åbenbart efter en admins eget udsagn KUN til VW relaterede ting. S
-------------------------------------------
1303 cabriolet 1976 - mobil 25142653 mail: erik-lene@webspeed.dk
(permalink) erik1303 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
-------------------------------------------
1303 cabriolet 1976 - mobil 25142653 mail: erik-lene@webspeed.dk
(permalink) erik1303 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
erik1303 skrev:


Hov der skulle have været noget tekst med her, men ved ikke lige hvor det forsvandt hen (sikkert fejl 40).
Jeg må da lige forsvare Holmbie da han jo også har VW, for da jeg sidste år sendte billedet ind af mine 2 x legetøj, var der ingen negative bølger, tværtimod var der 2 positive.
Jeg satte dem ind under tvivlsomme projekter, hvor de jo nok hører mest hjemme, men vi skal da også kunne acceptere at nogle af os spreder aktiviteterne lidt, og ikke kun kan se VW over næsetippen. Hvis man iøvrigt ikke kan dele sin glæde med andre ligesindede. bliver det da lidt kedeligt.
Bare min korte mening
Erik
-------------------------------------------
1303 cabriolet 1976 - mobil 25142653 mail: erik-lene@webspeed.dk
(permalink) holmnibe Member
Skrev for 15 years siden | | | |
tak for ris og ros
man føler sig ikke lige frem velkommen her på siden

Mvh Kim
(permalink) HMS Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Fed slæde du har fået tillykke med den :)
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Skallerup S. Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Hey.

Danborn : Man læser det man vil læse og det er mig selv inklusiv :O) JEG havde åbenbart misforsået dit indlæg og havde den opfattelse at I helst kun ville have luftkølet stuff her på siden.. My Bad.. Men er enig i, at det griber lidt vildt om sig nogengange..


Erik 1303 : NAJS bilpark. Den ligner min lidt.. ;O)

Holm Nibe : Jeg håber at du har opfattet mit ondlæg som objektivt input, det er ihvertfald ment sådan.. ;O)


Mvh. Skallerup.
-------------------------------------------
Keep your dream alive.!!
(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
tak
(permalink) Danborn Administrator
Skrev for 15 years siden | | | |
Bare lige for at slå det fast en gang for alle!

Så er jeg som de fleste her på siden er vild med biler generelt, men det er jo et luftkølet forum, det er jo hele pointen! Det er jo ikke et angreb på din bil eller for at du ikke skal føle dig velkommen her men, der er jo en grund til at man laver et specielt vw forum og ikke et til biler generelt
-------------------------------------------
My drinking team has a racing problem.... 23201389

Reply

You must log in to post.