Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  S: 1964 "racer"

(permalink) Hassan Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Den bil holder så hårdt.. super fed stil.. er så vild med den orange stribe.. held og lykke med salget..
-------------------------------------------
Tlf 53 83 16 23
Hassanwagner85@gmail.com
(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Jeg ved ikke med dig Jakob, men mine arme er altså blevet lidt grønne efter at jeg rørte ved den møgsten!!! hvordan har du det for tiden???
(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
:) :) :) mange tak for de fede billeder og de pæne kommentarer!!! nu kan jeg jo så sige god bagjul...... kliche kliche. Nå, men så må I alle sammen have et rigtigt godt nytår! Det er sku mærkeligt, men efter ikke at have kørt i sin bil et helt år, så har man næsten "glæmt" den! men den er fan'me sjov at kører i, og den ligger sku også godt på vejen!!!!! Undskyld praleriet, men det er jo også en salgsannonce. ;)
Men man kan jo mildest talt sige at det hele er gået lidt i stå herinde! Og man sider jo og bliver helt nostalgisk af at se alle jeres billeder. Nu vil jeg nu gøre
et forsøg, og hvis det ikke lykkes de næste måneder, nåja... så kan jeg sku bare køre en sæson, eller to mere. så kommer den ny bare ud at køre det senere. Og så har man jo TO til den tid!!! :) Så var det måske tid til turbo for den sorte.... he he... Det med tømerfaget, det er sku en blindgyde!! Man skulle sku have valgt at gå i lære som millionær!!!
(permalink) brichstein Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Er den solgt...???
Godt udgangspunkt for mine planer med en bobbel... ;)

(permalink) Henrik Harder Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hvis nogen sku være i tvivl hva mig og mads kigger efter så var det altså en meteor der ramte pladsen på Bugrun...

God jul og held og lykke med salget Mads..

Mvh Spring

mmmm, i ligner mere 2 intime drenge.... :O) Spookey..

-------------------------------------------
mob 28940849
(permalink) brichstein Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hva skal prisen være med motor...?
Har du evt en anden motor der kan følge med....??
Kunne godt være interreseret i din da jeg vil prøve noget nyt...

(permalink) B_H Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Prøv og ring til mads han er ikke så tit på nettet

-------------------------------------------
Brian Hansen http://www.AIRRACERS.dk
20627996 brian.hansen@oncable.dk
54 oval, 911T/E 72, 411L 69
(permalink) magiske Member
Skrev for 15 years siden | | | |

jeg har ikke nogen motor at sælge med. Men hvis det skulle være, kunne jeg jo købe en motor herinde, og så sælge bilen med den. Det skulle nok være såden man skulle gøre, hvis den skule sælges som nysynet. Og jeg er nem at danse med, i kommer bare med forslag til salgsmuligheder. Dog bliver det ren handel, eftersom jeg vil bruge pengene til mit nye projekt, hvis den bliver solgt! Ring bare, de fleste mener jeg er rimelig flink!!!! :) 61784064. V.h. mads
P.s. Dog vil jeg sige til dem der overvejer den og som ikke har set den i virkeligheden. Den er ikke så pæn som på de billeder der er lagt på herinde! eftersom jeg var pænt vild men at komme ud at køre, dengang den skulle males!

(permalink) magiske Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Nu er endnu en sommer gået!! Har kørt rundt i den sorte og nydt bilen og den nye motor!... Men nu er bilen til salg igen.

Nyt: Bilen blev synet uden anmærkninger i foråret, i århus.
: tørsumpen er solgt fra.

(permalink) magiske Member
Skrev for 14 years siden | | | |

også nyt..... Prisen er nu 50 lange!

(permalink) magiske Member
Skrev for 14 years siden | | | |

snakkede lige med en der var interesseret i den, hvis jeg tog hjul og bremser af den, så skulle prisen være lige omkring de 40k. Det bliver nok ikke til noget, var ellers en fed plan han havde! men det kunne jo også være at andre synes det var en mulighed!?

(permalink) NYBOE Member
Skrev for 14 years siden | | | |

den er så hård! er der noget rust i den? hvornår er den bygget?

(permalink) Allan Member
Skrev for 14 years siden | | | |

jeg svar lige for mads. der er ikke rust iden. er bygget for ca 4år siden..

mvh allan

-------------------------------------------
VWenlig hilsen Allan Opstrup - AIR RACERS
Tlf: 71185851
(permalink) magiske Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Tak Allan! ;-) Det er bare for sjældent, jeg er online! Og tak til dig, Nyboe, det er fedt at høre. Det er lige precis hvad jeg selv synes om den. Den er nemlig ikke ¨køn¨ eller ¨nuttet¨ Men bare Hård!.... :o)

Mvh. Magiske


Reply

You must log in to post.