Er der nogen der har en snit tegning eller noget lignende over EMPI kadron???
kan mailes på mdv18@email.dk
VWenligst
Mik
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
Er der nogen der har en snit tegning eller noget lignende over EMPI kadron???
kan mailes på mdv18@email.dk
VWenligst
Mik
fandt denne, men mangler en beskrivelse til??
http://www.german-pride.com/Joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=70
hmmm kan åbentbart ikke uploade en pdf fil hertil ÆV!
Hvad vil du vide ?
Den virker som de fleste std. karburatorer uden luftomløb. Ingen mystik i dem, overhovedet.
Og du har fundet en god tegning.
Den eneste forskel er at blandingsskruen sidder skråt. Men det har ingen betydning for funktionen.
De fleste simple karburatorer, som Std.VW, Weber og Dellorto, virker på samme måde.
De vanskelige karburatorer sidder på std. biler. Det lykkedes især Opel og VW at lave dem så komplicerede fra 77-90 at der nærmest ikke var nogen mekanikere der kunne få dem til at køre når først de var slidte. Så satte man som oftest en Weber erstatningskarburator på. Den originale havde almindelige mennesker ikke råd til at købe.
nogen der har side 2 liggende, med nummer forklaringen???
Hvad med ham her : http://www.lowbugget.com/kadronpage.html
Så har jeg da lige et spørgsmål til dig frank... Hvad er funktionen af nr 3 på tegningen? og hvordan skal den stå?
Mikkel
Ligner det ikke afrivningsrøret, altså det rør som blandingen suges igennem fra hoveddyse/luftdyse/emulsionsrør -emulsionkammeret. Så skruen og fjederen holder den på plads ?
Ellers må jeg lige se på mine egne Kadrøner i morgen -
skrue 3 er ikke til justering kun for at holde den der ???
MVH Dennis
det eneste du kan justere på en kadron udvending er tomgang og luftskrue
Okay så blev jeg lidt klogere. kunne heller ikke forstå hvad det skulle være der skal stilles der.
Danke.
Undskyld for at stjæle din tråd...
Fair nok MSEriksen... lowbugget svare ikke mail for tiden tror jeg!
You must log in to post.