jeg er med i min bay fra roskilde
Nils
westfalia berlin 1976
jeg er med i min bay fra roskilde
Nils
Hej Curth
Jeg bliver desværre nødt til at melde fra igen, da jeg har solgt min 54´er og jeg når ikke at blive færdig med min Karmann Ghia inden.
Så du kan bare fjerne mig på listen, så der er plads til en anden i stedet.
Hilsen Steven.
hej steven
det var ærgeligt, men der rettet i idet.....
ses curth
hey curth!
jeg kommer forbi fortet!
Hejsa
Jeg kommer også forbi.
Mvh Dan
Hej Curth, jeg kommer også gerne.
mvh.
Henrik
Jeg kigger også forbi.
Hej Curt!
Jeg må desvære melde fra da jeg skal til 80 års fødslsdag.
Øv øv.
80 ???? You dont look that old ! ;-)
unold... sådan er livet nogle gange, men ærgelgt du ikke kommer så du kan få luftet din køler figur :-) du er slettet og en anden har snuppet din plads...
ses curth
Hej Curth
Kan det passe at Erwin Kadow ikke er meldt til ? Jeg troede at Selda havde meldt ham til ? Men han vil ihvertfald rigtig gerne være med.
Jeg kommer også og tager lidt stumper med!
Glæder mig meget!
Hej bendix
Ek = Erwin kadow (-:
K.
jeg kommer DESVÆRRE IKK:((((((( tar til cypern mandag og er væk en uge SNØFT
hey skal man tilmelde sig....??
eller må man godt kigge forbi
mvh jan
Jeg kigger forbi. vh G
man er meget velkommen med eller uden bil, jeg skal bare vide hvem der har bil med... og micha du er slettet på listen, og allan er puttet ind der.... og er der andre der ved de ikke kommer så skriv der endelig, da der skal regnes pakerings pladser ud... .-)
ses curth
26172817
Ok Syhler. Det giver mening. Tak :-)
Curth; Så er Erwin åbenbart blevet tilmeldt længere oppe, så han er ikke nødvendig længere nede som # 76.
Hej Curth.
Jeg kommer og tager enten cab. eller speedster med, så hvis der er en ledig p-plads er jeg på venteliste
liste opdateret.. anden du står som nr. 5 så du har en plads, du har arvet en fra en af dem der ikke kom aligevel...
curth
Jeg må desværre melde min bil fra - den mangler lige de sidste stumper. Så der er en plads mere ledig. :(
bedre sent end aldrig som man siger...endelig er buggyen ude og køre, så jeg dukker selv også op.. fik til meldt mig på forkert site (beklager)
jeg kommer også...
hilsen kenneth
Jeg satser på at komme om morgenen på chancen, er nødt til at køre lidt tidligt så ingen stumper med