Regnen var ikke så slem i går. Det blev en god aften.
Regnen var ikke så slem i går. Det blev en god aften.
Hvis vejr og kobling holder tager jeg forbi havnen i morgen,,,
Andre der kommer?
/Cruus
Jeg kommer sq også ned og kigger, og unold kan du ikke sende mig dit nummer igen, mit telefon er ikke hvad den har været.
hvis du kommer på havnen må du gerne tage godies med :)
Jeg kommer også men det bliver på den 2 hjulede
Cruus, jeg her slæbetov med :-)
I wish... Den sølvgrå ræv kommer først fra Malmø imorgen... Øv...
nå så er det snart torsdag igen.
Jep jeg kommer på havnen med nyerhvervelsen :-)
Jeg kommer også i min sort hvide oval.
Hold da k.... der var mange biler i aftes !
325 faktisk, det kommer til at tage mig den halve nat at putte billederne online :-)
Det er da ny rekord !
Det må man sige.....
Her er hvad jeg lige fangede af VW relateret her til aften på havnen.
Der var mange, mange, mange biler og lidt til ;-)
Ifølge Per fra Youngtimer, var der 341 entusiast biler på havnen i går.
Ny rekord igen :-)
Ja der var mange - desværre også en del Briantyper som skulle spille op med hjulspind osv osv.
Ja det var sku ikke iorden. Men en af dem måtte jo betale med en bagaksel på en Mustang der stod af.
Jeg synes det er på tide at den slags bliver bedt om at køre hjem igen!
Jeg var så træt af det (don't get me wrong.... jeg havde en fed aften) at jeg her til morgen skrev et indlæg på smallblock.dk om "emnet"
Jeg tror at Per & Co. nok har brug for noget støtte i den retning.
Men man kan jo heller ikke gå og lege politi dernede. Så det bliver nok svært at opretholde.
Man kan sagtens gå og lege politi, Erik, så længe det er i tråd med arrangørernes velsignelse og ønsker.
Det er jo enten dét eller lade det gå i stå pga. nogle få "missfits"
Ok taget til efterretning. Måske man fremover lige skal lade blikket falde over på "fører" bunkeren, for at se om man skal hjælpe/støtte hvis det gentager sig.
Stor respekt til teamet der hver torsdag tager billeder af bilerne. Jeg var "hyret" ind som back up på kamera i går. God damn ...det er stressende. Bedst som man tror at nu har man fået det hele i kassen, så står der pludselig 50 + biler i kø ned til rundkørslen fra begge sider !
Godt at man lige havde været på grillen i god tid og fik styr på blod sukkeret ;-)
ja det var sgu en fin aften. Lidt mange amerikanere, motorcykler, moderne biler osv (faktisk tog de vel 70% af billedet)- Man må sige at det er blevet lidt stort....måske endda for stort til pladsen!!!!
Det var jo en vældig fin aften med utroligt flot fremmøde og mange, mange fine biler. Helt fantastisk!
Men det "uvæsen" der stak sit grimme fjæs frem skal fjernes omgående, ellers er det hele slut og en fin tradition er væk for bestandig. De brådne kar skal identificeres og fortælles at deres opførsel er uønsket, fryses ud, have karantæne eller? Den opførsel skal under ingen omstændigheder have lov til at danne præcedens og blive en tradition.
En fin aften, men desværre med malurt i bægeret...
Henrik