Dilleren? jeg troede han havde været hos slagteren og købe 10 meter medister ;-)
Jeg kan ikke lige få adgang til Thomas's SmallBlock indlæg (skal måske have et login først?), men det forekommer mig rystende at nogle finder dette Youmgtimer møde morfaragtigt og alligevel vælger at dukke op, blot for at sprede skræk og rædsel blandt andre medborgere. Så lav da for h...... et arrangement selv og ødelæg det!!
Personligt synes jeg det er rigtig fint med den store spredning af biltyper og der var trods alt godt 99% af deltagerne, der sagtens kan finde ud af spillereglerne. Det har næppe noget med biltypen at gøre, men snarere IQ på et par enkelte individer. Der var iøvrigt også en enkelt af vore egne (du ved nok selv hvem du er) der ikke kunne finde ud af rundkørslen uden hjulspind...
At flytte væk fra Roskilde havn vil måske bare gøre ondt værre, for så er der ingen der kan blive generet af burnouts og dårlig opførsel... og det vil næppe glæde hverken os eller Politiet. Derfor må dem der ikke kan finde ud af reglerne RULLES I TJÆRE OG FJER OG UDSTYRES MED EN NARREHAT, så alle ved hvem de er :-)
Uanset om Youngtimer.dk står bag dette monster af et træf, så er det næppe sandsynligt at denne tradition bare går i sig selv igen. Men hvis vi ikke kan opretholde lidt selvjustits, kunne Politiet måske godt blive fristet til at møde op med både SKAT og bilsyn, og det ville nok tynde lidt ud blandt deltagerne...
Lad os håbe, det bare var en enkelt svipser og at de brådne kar tænker sig lidt om næste gang!
Henrik