Hej med jer jeg har ikke modtaget nogle mail jeg var i banken den 1 juli kl.1206 blev pengene overført, min mail er vwdanny@gmail.com
hilsen Danny
Mania, buggy og bobbel
Hej med jer jeg har ikke modtaget nogle mail jeg var i banken den 1 juli kl.1206 blev pengene overført, min mail er vwdanny@gmail.com
hilsen Danny
Hej Danny
Mail afsendt til dig d. 1 juli kl 23.25.. nu afsendt igen. Men jeg kan forsikre dig at det var en bekræftelse på din indbetaling.
det er godt at høre jeg er næsten klar til træf mangler bare resten :-)
jeg får sku stress.
tak mail modtaget
Så kører vi lige slutspurt på tilmelding med mad... om 24 timer er det slut med at kunne bestille mad! Kom kom!
Så er der ca. 2 timer tilbage inden vi lukker for madtilmeldingen..
Og så er der lukket for tilmelding med mad... men vi tænder naturligvis grillen begge aftener for dem, som alligevel gerne vil med og som selv medbringer mad.
Vi er ved at være klar til weekenden, er I?
Husk at tage stumper med til stumpemarked lørdag eftermiddag (og en pressening el. lign til at lægge under delene).
I skal også huske jeres indre kompas til VW rally'er/O-løbet.
Vi glæder os til at se jer!
Hmm er ølene kolde?
Vi er klar ikke flere jyder som er med?
mvh jesper og Betina
arbejder på en split for at blive klar , når vi det , kommer vi , kommer vi ikke i den ,må vi se om vi kan finde et andet spændende køretøj...
Det lyder godt Ib!
Du kan jo altid komme og låne en 80ér looker eller noget af mig, Ib..
G.
Så er der ikke lang tid til vi skal afsted, kommer der flere med der over er mit nummer 29707493, færge ruten står i andet indlæg.
mvh jesper
tak gus - men vi fik liv i den , så nu er vi så godt som klar.
og tak til de andre villige også som har tilbudt en lånebil ;0)
Så blev spliten klar, kommer i morgen sammen med de andre Jyder..
Det er lækkert at høre.
Så vil jeg lejne Indskrivningen op, så vi er bare klar.
Ja så er lars og jeg klar til at køre er der ikke flere jyder der skal med kunne være fedt . Vi mødes kl 700 ved opkørslen ved motorvej ved svenstrup .
Mvh Karsten
Vi glæder os til at se jer allesammen...
Regnen har vi besluttet bliver vest for Storebælt!
Vi ses i Lynge.. vi er på pletten i morgen tidlig og klar til at tage imod jer fra kl. 13.00.
Jeg kan ikke se nogen adresse nogen steder Lynge?, eller er det bare mig...
Hej Michael
Adressen er , Krogenlundvej 2-4 3540 Lynge
Vi kommer 1 stk. ´65 Notch og 1 stk. ´76 bus (med rugbrødsstarter) med ´64 MKP
Jaaaa lidt er det bare dig ;-) Den står på http://www.copenhagenwings.dk/bugsfunny/ under lokalitet. Men du får den da også bare her: Krogenlundvej 2-4, 3540 Lynge.
Super. Så kan jeg også finde det...
hej mette er har glemt og få overført for overnatning fra fredag til lørdag kan der betales ved indgang for en overnatning og en gang aftensmad og morgenmad That´s it
mvh lybbe
Ja, jeg giver indgangen besked om, at du skal betale når du ankommer.
Jeg har været nødt til at sætte bagagebære bagpå og tagbagagebære for at kunne have alt det jeg skal have med. Jeg gider ikke at tage det med hjem igen...
- Casper
Til orientering står der en stærekasse på vej fra motorvejen på skovstrækningen efter Farum og op til træfpladsen.
Blot en lille servicemeddelse...
Vi ses imorgen.