De sidder samme sted som på den originale VW/Solex karburator. Tomgangsdysen ind i siden og hoveddysen i bunden af svømmerhuset.
Luftdysen til hovedsystemet er en fast dyse, som ikke umiddelbart kan skiftes.
De kan sikkert købes samme sted som karburatorsættet.
Men først skal du indstille den mængde benzin som accellerationspumperne leverer. Som regel virker de slet ikke "ud af kassen" eller også giver de alt for meget, så du oplever at motoren drukner i benzin og oser sort når du giver gas.
En 1600 motor skal have 0,5ml. pr. sprøjt.
Så skal starte din motor og medens du varmer den op, skal du kontrollere platin og tændingsindstilling.
Så skal du synkronisere karburatorerne og indstille blandingen, på CO-skruen, i tomgang.
Først nu skal du forbinde de to karburatorer med speedertrækket og indstille det, så de giver gas samtidigt.
Nu vil jeg vædde på at du kan køre og først nu kan du eller nogen vurdere om den får for lidt eller for meget benzin fra dyserne.