Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  grudjustering af type 4 solex 32 - 34 pdsit

(permalink) Type3Henrik Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hej derude !

Har forsøgt at opstarte min nyrenoverede type 4 motor, men uden held ! Jeg mangler både en tændingsskala og en form for grundjustering af karburatorerne - og et eller andet sted skal man jo starte.

... så kan jeg være så heldig, at der er nogen der kender til en eller anden form for grundjustering af disse ?

HIlsen Henrik

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hvis motoren ikke kan starte, er der noget grundlæggende galt. Det er ikke et spørgsmål om justering af karb.
Hvis du kan sprøjte benzin ind med accellerationspumperne og tændingstidspunktet ikke er helt i skoven, så kan den køre.
Gnist og benzin --wroumm!
Ligger der ikke noget om opstart af motor, som jeg engang har skrevet, under FAQ ?

Er det ikke type2 karburatorer, med luftomløb i venstre karburator ?

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.