Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  startproblemer vw 1600

Tags:
No tags yet.

(permalink) jannielsen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

heysa jeg er ved at købe en buggy i sverige, men han siger den ik har nogen gnist og han har prøvet at skifte tændspole og kondensator ,men stadig ikke nogen gnist... den virkede fint, men har stået stille her i vinter og nu dur den ik... så hvis nogen har nogen ider om hvad det kan være så vil jeg da gerne hører om det :-)

-------------------------------------------
stakroge/herning email jangrabrielsen@live.dk
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hvis jeg havde bilen mellem fingrene, skulle det tage mig 5-15 min. at konstatere hvad der var galt og få liv i den.
Men når den holder i Sverige, er det svært -

Det er ikke for at være gammelsur, men helt ærligt. Skal vi forsøge at diagnostisere på en bil der holder i et andet land ?
En motor starter hvis der tænding og benzin til stede - Så kan man så bagefter finde ud af om tanken er tilstoppet af rust, benzinpumpen ikke virker eller hvad pokker der er galt.
Men er der gnist mellem platinerne, så hæld en slat benzin i karburatoren, så skal den hoste i gang.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.