jeg kigger nok lige forbi en halv times tid hvis der er nogen er jer der kommer så??
jeg kigger nok lige forbi en halv times tid hvis der er nogen er jer der kommer så??
synes at hvis man ikke gider køre 60km så er man der useriøs :(((((( bugbunny er et træf over hele weekenden så det kan ikke samlignes med 2timers møde eller cruize:(((((
tænkte det samme. Youngtimer osv er jo ikke træf....bugsfunny er et rigtig træf, så hvis du søger noget reelt, så er det der det sner, og kun en gang om året. Det var tæske sjovt sidste år.....jeg var ihvertfald meget fuld ;-)
Hej, jeg må også melde pas idag, jeg kom lidt sent hjem fra arbejde.
Mvh.
Lars
Hvis der er stemning for en dag i næste uge på lystbådhavnen er jeg også på!!
"synes at hvis man ikke gider køre 60km så er man der useriøs :(((((("
jowjow, det kan være du synes det, men som du kunne læse i det første indlæg i denne tråd, var det "Træf såvel som hyggeaftener.." der var tale om ;-)
Nå, nok om det! stort fremmøde idag! :-D fik i forbifarten hils på en der kørte rød pre'63 bobbel, men jeg var selv iklædt Touran, så det kunne nok ikke ses at jeg var en Vw-tosse der ledte efter andre tosser...var der flere forbi uden at vi så hinanden?
og hvem var den unge mand i rød sænket bobbel med BRM-fælge, som jeg fik vinket til?
sorry fik ikke lige læst det ;)))
det var mig der kom i boblen.. Vidste ikke det var dig.. Hehe.. Der er sku så mange der hilser.. Men troede der var nogen dernede.. Men der blev man slemt skuffet.. Lester
ja, vi må få stablet noget på benene, det kan være jeg laver lidt flyers og deler dem ud til andre hyggeaftener...måske i Roskilde..
lyder som en god ide.. bare lidt skod for mig om onsdagen.. men lad os se på det.. men skulle vi mødes i næste uge allesammen??
Hej med Jer
Jeg kommer også - bor ca. 4 km. fra Lystbådehavnen:)
så var du der alene? ;-) jeg regnede ikke med at der kom andre da jeg ikke havde hørt spor..men var der flere end dig WOB?
jeg er sku os klar på noget havne hygge.. som sagt er vi vel en del fra køge ik.. Og man kan vel altid spise en is...
jamen Sigurd R, det er jo lige mine ord! når vi nu er så mange tosser i Køge-området, hvorfor så ikke samles en gang imellem og få en kold...is!
jeg er også frisk på at komme forbi køge en onsdag aften når vejret tillader det :-)
hilsen ham i den creamfarvet kit speedster.
hvor mange er så friske nu på onsdag??
jeg er frisk
Jeg kommer også medmindre det regner!! skal vi sige kl 18.00
ja kl. 18.00 er fint...
You must log in to post.