hej alle sammen hvis der er nogle som vil holde sammen til udstillingen som en klub så smid lige en mail til mig Thomasrisgaard@mail.tele.dk
så skal jeg sørge for i kommer til og holde sammen
husk det nu
hilsen Thomas
Summer meet crew
hej alle sammen hvis der er nogle som vil holde sammen til udstillingen som en klub så smid lige en mail til mig Thomasrisgaard@mail.tele.dk
så skal jeg sørge for i kommer til og holde sammen
husk det nu
hilsen Thomas
Summer meet crew
Det er vist et træf jeg skal med til. Er vist gang i den der. (er helt "GRØN" i vw verdenen).
Ja, så er det da en fantastisk start - der er ihvertfald kolde øl :-)
Så fik jeg også bestilt mad til begge dage. får man rabat hvis man ikke når morgenmaden søndag.? syntes at kunne huske at, jeg ikke helt nåede det sidste år :-)
(var vist lidt træt :-)..)
Hmm gik du også glip af morgenmaden Tom? det gjorde jeg også desværre men skidt jeg gik ikke glip af hende der smed tøjet lørdag aften, det gjorde du vist? du ville jo hellere sove ha ha ha
mvh jesper
Pis!Kan ikke komme,skal"desværre"til Sydfrankrig.Håber I får et godt træf og et smukt vejr.Øv Øv Øv
Aaaaarrrr Jesper, jeg så skam den smukke unge dame, tror da også jeg holdt ud til grotten lukkede :-)
Det skal lige siges at har nogle lyst til kun at spise med lørdag aften så er det også muligt, da er prisen 180 dk kr. Tilmeldning er stadig nødvendig.
mvh jesper
jeg kommer med familien fredag eftermiddag, og de gamle kommer i deres 63ér lørdag.
og så regner brormand med at komme lørdag også. kan han få sin motorcykel med ind til teltet, eller er pladsen 100% forbeholdt vwér
morten..
Så har de første svensker bestile KLUB plads til 15 biler
ikke andre som vil være sikker på og komme til og ligge og udstille sammen
skriv til mig på thomasrisgaard@mail.tele.dk så skal jeg sørge for i får plads sammen
hilsen Thomas
PS har i husket og bestille mad
Du kan godt få din mc med ind på pladsen, så længe der ikke bliver cruiset rundt på den på træfområdet. Ellers er der en kæmpe parkeringsplads som også bliver aflåst om aftenen/natten.
yahoo ferie er udsat til uge 31-32 så jeg kommer også
håber min spindler kommer inden så den kan komme ned
Har lige fået en udstiller i hus som kommer med nogle gode tilbud på slukkere til vores biler og et specielt brandslukker system til vores kære biler.
Se link til hjemme siden:
http://www.brandsikringdanmark.dk
Deres brandslukning til motorrum kan ses under Produkter og så FireTrace.
mvh Jesper
Så er der bestilt mad til hele familien syhler vi glæder os til at komme, det var jo super godt sidste år,ses.
mvh kenneth.
har også bestilt :))))
Så er der sendt mail med madbestilling!!
9 dage til det sker
hvis i som klub vil holde sammen til udstiling så smid mig en mail
så skal jeg sørge for i får en plads
måske skulle div. købmænd være et sted :)))))
Vejrudsigten ser lovende ud...
Vi ses til fantastisk vejr og masser af hygge næste weekend ;-)
Kommer også og er klar på nogle fede handler, hen ad natten..... hik...
frosty med den alder du har så sover du da kl 20:30 hehe vi ses
har afsendt mail. afventer.....!
Har indbetalt!!!
Så kan Thomas ikke råbe af mig i shout´en mere, hehe
SES banditter
hvor og til hvem indbetaler man..?
har sendt mail. men får ikke noget svar..!