Fastoldvw tak Mate.Only vw of course, 1302 pice of shit with 2.2cc of aircooled power.
Fastoldvw tak Mate.Only vw of course, 1302 pice of shit with 2.2cc of aircooled power.
Er der nogen som vil dele udgifterne og kører med i en Type 34 fra hobro, randers, aalborg omr. så er jeg klar....
Holm Hobro 31206449
mail bono@jensen.mail.dk
http://vader.aftonbladet.se/Mjolby/
Ad bad! :-(
Vi kører tidligt fredag morgen fra Amar.
Så i skal ikke vente på os oppe ved CSP Helsingborg.
øv, hvis det bliver dårligt vejr.
Enig Søren... afvagter vejret op mod weekenden - og er det crap bliver det no go for min del.. Har "sovet" i vådt telt de gange jeg skal i mit liv ;-)
Kald mig bare kylling.. Men biltræf og camping i telt i pisøsrejnvejr er for mig som at flyve med drage når det er vindstille...
M.
Kylling!
Nu har jeg lige bygget alle tiders grill/bålplads med plads til MANGE pølser, så nu skal jeg satme afsted (også selv om viskerne på min bil er lidt tvivlsomme)
Ca. 10 timers kørsel med hovedet ud af sidevinduet vil få dig til at syntes at disse viskerblade i vrikeligheden var pissebillige.. :-)
http://classicvwparts.dk/visker_og_sprinkler/viskerarme_og_blade/viskerblade_t1_5864_253_da.html
M.
Michael ... er du mand eller mus ...!??
OG få så den ost ud af munden.
Du skal da til Mantorp..
-:)
P
På det hedgangne hoodride forum husker jeg specielt et billede af en gut der to 6 timers kørsel i regnvej uden viskere, hvor han i stedet brugte en rudeskraber stjålet på en tankstation - der ville jeg være træt.
Jeg kører bare med 12v på en 6v motor og så noget modstandsværk - hvor længe det holder vides ikke.
Jubiiii! Mere jeg kan svejse!
Men bare vent, så snart vi kommer derop bryder solen frem, damerne bliver kønnere, priserne på stumpemarkedet falder, hip-hop forsvinder fra den kollektive bevisthed og det bliver det bedste år på bugrun ever - der!
det ser sgu da kun ud til at være byger ! - ellers vælter vi en buggy og kravler i læ under den ;-)
Enig ploug ... er det ikke det badekarene er til ??
Og søren .. jeg har en 12 v motor med smalt set-up der passer til konvertering på de tidlige type1'ere.. !
Så er der ingen ben i det ....
P
Den tager du bare med, så skifter jeg den undervejs hvis det bliver nødvendigt (jeg når det nemlig ikke inden)
Öl på köl, og köletasken er afmugget, pitbiken er pumpet, jeg er SÅ klar, uanset vejret!!
-Og mon ikke der bliver pauser i regnen?
som sagt - kun byger http://vader.aftonbladet.se/Vaer.aspx?ID=14774127
Ellers gå ud i gemmerne, og find den gamle/nye pavillon. eller kør i Jysk, de koster 169 kr..... ikke en formue. Jeg har en med. har du ?????? eller skal du være våd???? Hvis du sætter dig under min, koster det 3 øl, 100 kr, og din bedste bøf.
-Og så køb lige en pose brænde med, eller 2500 kg. kul eller ligende. til grillen/nattens varme :)
Jeg kommer garanteret til at fortryde det, men jeg gider sgu ikke i 10 grader og støvregn..
Anders - den diskution tager vi face to face om et par timer.
pølser, mos og rejesalat - Der er intet det kan stoppe mig.
u har jeg også brugt tid på at bygge en grill
Hvor blev bålfadet så af? søren... :)
Man piller risten af, så kan der laves bål på fuld tryk. Det kan godt være at bålet er lidt aflangt, men jeg ikke bålet har noget mod det.
Har du plads i bilen?
Super fedt Søren. Godt du kan finde energien, når det kun bliver ved tanken for mig
Jaa. har plads, men hvad med fad bamse anlæget?? Jeg skal have en del med hjem fra sverige, så måske pcb eller Jesper kunne have noget også.
Men hvis jeg skal have noget med, så skal det komme her ud. Jeg har ikke tid til at hente rundt om kring.