Hej Carsten
det er godt at se du er kommet rigtig i gang...
(ps hvis du mangler dele til peugeot en kan du da kigge forbi jeg har jo en del af dem)
mvh John
Hej Carsten
det er godt at se du er kommet rigtig i gang...
(ps hvis du mangler dele til peugeot en kan du da kigge forbi jeg har jo en del af dem)
mvh John
Det bliver ikke nødvendigt. For jeg har valgt at sælge min peugeot, i den stand den er nu. Det har nemlig vist sig, at den er slået lidt skæv.
Jeg får godt 12k for den. De penge skal udelukkende bruges til at få Safarien på gaden så hurtigt som muligt.
hvordan kan et forsikringsselskab uden varsel opsige en forsikring????
hendrixxx, det har jeg også spurgt til ... uden at få et ordentlig svar. Men, jeg kan da sige, at jeg ALDRIG skal være forsikret hos ETU igen.
De har sendt nogle papirer til min gamle adresse (flyttede fra Odense til Hellum 1. december 08), selvom de har fået den nye adresse. Jeg har aldrig modtaget de papirer. Årsagen til jeg ved de er sendt er, at det sagde ETU.
Pris og kvalitet hænger desværre også sammen, når det drejer sig om forsikringsselskaber.
Hvis din forsikring er opsagt, så får du osse et brev fra CRM/Politiet eftersom du kører rundt uden forsikring.
det har jeg ikke fået. og det skulle efter signende have været tilbage i marts mdr, de opsagde den.
nu er mine problemer med peugeot'en og forsikringsselskabet endelig slut. Bilen er solgt, og jeg har købt en anden bil (vw passat hatchback fra 1984) istedet for ... og vælger et andet forsikringsselskab, hvilket nok ikke kommer som en overraskelse :)
Så har jeg lige haft bilen til "syn" hos min rustvognsmand. Og bilen så pæn ud ... på toppen!!!!
Under glasfiberen var den næsten jernfri. Man skulle ikke hoppe for hårdt, midt i den, da bilen så ville knække sammen. Varmekanalerne bestod af 2cm rustent jern i hver ende.
Napolions hatten (er det ikke en kage, med marcipan i???), kunne bøjes med håndkraft.
To nye bundfileter og napolionshat så er den vel godt på vej?
Eller snakker vi rammetunelen ?
/John
Jeg kan sige det på den måde, at ham der skulle fixe rust, ikke kunne finde ét eneste sted, at svejse på den.
Så det kræver nok en ny, sund bund istedet for.
Så det var ikke nok nok med Kyllinge filetter? ;-)
Kik til Løkken i weekenden, så finder vi på et eller andet.
Hilsen Per
Var der ikke osse noget om at den havde stået 8-9 år ved kysten uden rustbeskyttelse. Det har nok fået de røde myrer til at gnave godt
John, det er rammetunnelen som er totalt gennemtæret. Det er rent faktisk den man ikke skal hoppe på, for så knækker bilen sammen på midten.
Der er jo i øvrigt ikke bundfileter i sådan en safari. Kun varmekanaler. På Carstens var varmekanalerne totalt væk - og jeg mener totalt væk. 2 cm i hver ende. Resten var væk pga rust:)
Vores rustvognsmand havde aldrig set noget lignende:)
PS. Hans, den har stået i Aså i 4-6 år, og inden da 10-15 år hos en benzinstation i Hou (eller deromkring). Inden da, har den kørt for Øster Hurup sommerland (som lukkede i 1988). Så jo, den har da ikke haft de bedste betingelser for at være rustfri:)
Varmekanaler? de er da ellers normalvis en del af karosseriet på eks. en type1. hvordan mener du?
kommer der ikke billeder, så er det lidt nemmere at se hvad du mener.
Øster Hurup sommerland åbnede i starten af 1980 erne, efter hvad jeg har kunnet finde ud af så åbnede det i 1985 og fik kun 3 år som Sommerland, jeg kan huske jeg har været der ude en gang, hvornår kan jeg ikke huske.
He he vi fandt lidt den gamle borg der ude i går aftes og svævebanen, den var intakt he he
mvh jesper
Jamen frosty har sikkert noget der kan hjælpe jer... var stel nr ok???
Mvh. Bo
stelnr er en helt anden sag. Det stelnr kan ikke aflæses fordi det ser ud som at der er slået et søm igennem selve nr. Så der mangler 2 tal.
Derudover så har den jo aldrig været på gaden før, så der skal betales afgift alligevel:)
har en bund som i kan komme og hente som er meget fin til små penge
Hilsen Thomas
Ja, den er der ikke meget ved at begynde at rode med (selv om alt kan laves hvis det virkeligt gælder).
Prøv at sandblæs den ... he he
/John
Så forsvinder den da. Med et fast "håndtryk" kan man klemme rammetunnellen sammen.
Men den er ret fed som tagchoppet......
ja Jonas Safari var cool, total sænket ca 50 cm.. det var min den orange..
Så er Safari'en i 3 dele: glasfiberkaros, "bund" samt rammen til at holde glasfiber'en oppe.
Billeder kan ses her ... Det vil desuden blive de sidste billeder, jeg poster, inden MIB-træffet i Øster Hurup.
ser sgu da find ud.... hehe...
Mvh. Bo