Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  CBechmann's VW Safari

(permalink) CBechmann Member
Skrev for 14 years siden | | | |

På opfordring fra flere personer, vil jeg hermed komme med en update på, hvad der sker med safarien.

Der er ikke sket det helt vilde siden MIB-træffet, hvor den desværre ikke var kørende til ... kun rullende.

Jeg havde taget nogle billede af arbejdet på selve rammen. Men af én eller anden årsag, er de forsvundet fra min computer ... har nok slettet dem ved en fejl.

Planen for den er, at den bliver sat indendørs (et eller andet sted), hen over vinteren. For da jeg er ved at flytte, bliver det nok ikke til så meget arbejde på den.

At få den med til MIB træffet, næste år, er stadigvæk målsætningen.

p1130510.jpg

-------------------------------------------
Carsten Bechmann
9230 Svenstrup J., Mob.: 50564307
(permalink) CBechmann Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Nu har der været lidt stilhed i denne tråd i et par måneder. Lidt er der dog sket. Nemlig at Michael og jeg har fundet det, der skal være fronten på safarien. Den skal dog lige slibes ned, og tilpasses lidt. Er trods alt ikke lavet til en safari.

Desværre kan der ikke blive lavet så meget på bilen her i vinterperioden, da jeg ikke har kunnet finde et sted, at opbevare den ... helst hernede ved Grindsted.

Men så kan jeg jo bruge vinteren på at skaffe de dele, jeg skal bruge til den. Som f.eks de rigtige baglygter.

p1140235.jpg

-------------------------------------------
Carsten Bechmann
9230 Svenstrup J., Mob.: 50564307

Reply

You must log in to post.