thogaa : Syntes din bus ser lidt "muggen" ud i kanterne... hehe...
og sikke sjove folk i har som naboer i dit område...
Mvh. Bo
1303 kørene projekt, med orginale sorte plader & brug for en del tlc... hehe...
Tlf. 50-43-38-68
thogaa : Syntes din bus ser lidt "muggen" ud i kanterne... hehe...
og sikke sjove folk i har som naboer i dit område...
Mvh. Bo
Bo, det er patina - lidt ligesom atmosfære, det kan man ikke købe sig til ;-)
Så kom der endelig gang i projektet. Gnistre, syde, klippe, banke, tæve, bukke, klippe, svejse... og:
Tjek lige din telefon.. Det campingmøblement jeg har liggende i kælderen er til salg..
René
Har lige hentet den ude i bilen. (ups) - Jeg vender lige tilbage, Rene - har muligvis en reservebus på vej ind. Er du ikke til bustræf? :-)
Jeg kører først i morgen tidlig, jeg skal lige til Hammel og spille for en fuglekonge først..
Jeg har pakket det ned, men hvis kan da godt tage det med til Randers igen, Curth skulle vist kun bruge de to bagerste skabe.
Jeg skal hente en bus på torsdag - skal lige se, hvad der sidder der i ;-)
Fik hevet dækkene af telefonfælgene i dag og sprang straks i gang med sandpapiret. Så har de fået en omgang blank sort før de skal males guldmetal. Men... Kom helt i tvivl om de måske skal være sorte? Hmm sort eller guld, sort eller guld...?
Sorte..
Og hvordan sætter du dem på? Adaptere, nye nav eller?
sorte med redwalls skal nok holde - efter du har fundet ud af hvordan du monterer dem altså , mal bussen miligrøn , med hvide amerikanske mili stjener og M*A*S*H logoer på - evt en gang rød solfilm bagi - så har du en sjov koncept bus , også
skal den selvfølgelig så langt ned det er muligt. ;0)
fyld evt porsche logoerne i centerkapslerne op med rød lak også det giver lige
en god understregning på sådan nogen teledials...
du kan købe nav til 5x130 boltmønster ved creative engineering - men de er ikke billige.
Det er faktisk ikke nogen dum idé Ib!
Ned på jorden med den ;o)
http://www.youtube.com/watch?v=xbOqbtI7JSU
Der er lagt en plan: Guldfarvede ælge, sænkning, hvid bus med det gamle SAS logo på siden ;-)
You must log in to post.