Lyder godt Gert, skal vi ikke snart se nogle billeder.
Lyder godt Gert, skal vi ikke snart se nogle billeder.
Jeg er skam prøvet at uploade billeder, Morten, men det fungere ikke. Ved ikke hvad der er galt.
Så virkede det! :-)
Der sker meget i garagen :-)
Forbro er nu monteret. Dæmpningspap til dørerne købt og monteret. Nyt komplet bremserørssæt købt og monteret. Dinitrol i hulrum og dører. Dinitrol gummihud påført rep. steder i bund (donkraftbeslag) samt bagerste hjulkasser. Div . småting monteret...jo, der bliver rigtigt nulret om detaljen. Karrossen bliver monteret på bunden senere idag.
13 timer mere i garagen i dag. Fik monteret karrossen på bunden i går undtagen nogle bolte, der drillede. Har monteret følgende idag: Bund færdig monteret, benzintank og slange, bremserørssystem færdig, Bagagerum foran, komplet kabine, varmekasser, udstødning.
Var faktisk ved at starte motoren op her i aften, men desværre var batteriet dødt (selvom det var opbevaret indendørs). :-(
Mangler at montere: For- og bagskærme. Div. lygter, Højre dør. For- og bagklap. Tjekke bremser og udlufte dem. Lade 6 v. batteri op. :-)
Fik lavet lidt i garagen idag lørdag :
Nyder et par "VW fridage" i solen. Dejligt lige at lade værktøjet ligge og samle ny energi, efter en intensiv VW måned, og gøre klar til det afsluttende arbejde i denne omgang, nemlig: montering af bagskærme og lygter, bagerste kofanger og til sidst bremser. Batteriet kommer til opladning idag (håber det kan oplades) og motor skulle efter planen gerne startes op i weekenden, efter 2 år i garagen. Den starter selvfølgelig første gang...det er jo en VW :-)
Så er notchen næsten klar. Den gamle dame er kommet ned på jorden igen, efter 2 år på bukke! Efter en lang dag i garagen, fik jeg desværre ikke startet motoren op. Den vil ikke tage benzin ind :-(
Vil se på det igen imorgen...gode råd er velkomne, hvad kan der være galt? :-)
Når motoren vil starte...skal bremser lige tjekkes og så går det afsted til synsmanden! Bagefter er det ind til Skat og betale afgift...men den tid den glæde.
hvor er det at den ikke vil tage benzinen ind ?
hvis den ikke har været startet i 2 år har membranen i benzinpumpen det med at tørtre ud... pil begge slanger af en af gangen (på pumpen) og se om den er våd af benzin ellers giv pumpen et sprøjt WD40 eller andet rustopløsende halløj...
regner med at du har set om der er gnist på :o)
Jakob
Jakob, jeg arbejder videre med det i morgen og vil prøve dit forslag. Det er EFTER benzinpumpen, der ikke kommer benzin ud af slangen (og ind i karburatoren) ...har ikke prøvet før pumpen, men kan se der er benzin i filteret før pumpen. vil som sagt prøve lidt forskellige ideer igen i morgen. Det må være mellem benzinfilteret og benzinpumpen. Jeg takker for dit svar :-)
Så er VW`en kørende! Det var såmænd bare benzinfilteret, der var stoppet af snavs.
Efter en rensning af div. slanger og benzinfilter, startede den 1. gang! Den spinder som en lille mis :-)
Mangler nu at lave/finde fejl på sideblink og baklygte.
You must log in to post.