Hvis du binder den til et træ og trækker en koger få skal jeg nok optage det på kamera - den miss piggy vogn du har der er jo næsten kult!!!
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
Hvis du binder den til et træ og trækker en koger få skal jeg nok optage det på kamera - den miss piggy vogn du har der er jo næsten kult!!!
Fredag aften bør dere være sultne når dere ankommer SCC :) Ikke bare er det mat å få kjøpt på plassen, på fredag aften arrangerer også Screwdrivers BBQ hvor de selger hamburgere for en billig penge. Det er også en fin måte å bli kjent med andre VW-folk.
Hej EspenX vi skal nok kommer og Købe Screwdrivers Hamburgen T-bbQ er cool
SCC or bust....!!
kunne man bare hive en uge ud af kalenderen..
ja det ville være dejlig
Jeg kan ikke tage alt det snak om SCC længere!! Kører vi snart, og hvornår er vi der???
Må vi kører nu? ;-)
ja hvis du vil KØRE hele vejen anders , så passer det nok meget godt ;0)
Kryds fingre....
http://www.yr.no/sted/Norge/Akershus/Ullensaker/Oslo_Lufthavn,_Gardermoen/langtidsvarsel.html
bare der ikke kommer regn. det behøver ikke være ligt så varmt som sidsteår.. det bliver sku for varmt at køre så..
har vi mandtal på hvem der skal køre?
sp
elnef
kongetap
undertegnede
opstrup
suvo
andre?
Har hørt ude i byen MADS IBSGAARD har fået en stor motor klar og skulle hvist være i bilen også men det er hvist noget med at han ikke vil give gass da den motor har været meget dyr så han vil bare køre rund som om det var en 34hk motor *GGGG*
hvad siger du mads er det rigtig
Hilsen Thomas
Bang , Esben kommer også , du skal jo ha lidt konkurrence ;0)
fedets.. jamen jeg er klar..
kan i iøvrigt huske om det var billigst at veksle i banken eller på båden , og var der et maxbeløb hvis man gjorde det på båden ?
jeg gør det i banken, så er man ikke lost hvis det glipper på båden
It's ALIVE!!! Efter mange missede træf og en del bøvl med at skaffe dele til tiden, så tør jeg næsten sige at den lille familie kommer i luftkølet til SCC.. :)
Ikke nok med at den er lav, men den skal også stå på højkant ;-)
nu må vi krydse fingre for en god vejrudsigt.. den ser desværre ikke for godt ud.. hvis det regner må vi jo ud og teste de swimmwargen der er på pladsen
De kan og laver de særeste ting i Angora! :)
howly movly - let's rruumhble
skal vi ikke snart afsted ;0)
glæder mig helt vildt til at sidde på en alt for hård træbænk og bare GLO en HEL weekend ;0)
nu må det godt bare blive torsdag eftermiddage så man har fået fri og kan kommer hjem og få bilen samlet og læsset på trailer
det bliver godt
ib det er billigst og bytte penge i banken
God damn ! Den er sku nice !
Ja, hvem havde troet for 10 år siden at et helt slæng danske 11,12,13 sek. biler tog til udlandet og viste flaget.. Det er fandeme fedt!
Gid jeres grej må holde og tiderne bliver små!
-Og please, tag billeder og film til os der må arbejde imens i morer jer..
I ønskes en rigtig god tur fra Horn County Oilers!!