Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  K: Snap-off til Buggy

Tags:
No tags yet.

(permalink) ThaRock Member
Skrev for 14 years siden | | | |

-Jeg er osse blevet stoppet af 'garden' en ung jysk betjent, han havde travlt med at ville kalde mig til syn fordi der ikke var sikkerhedsseler i min bil 'Notch 1965' efter en længere diskution, måtte han hente en mere gammel og garvet betjent, der så kunne fortælle ham omkring sikkerhedsseler - den gamle betjent syntes mit rat og nav var noget 'fly' til sådan en gammel bil, da jeg viste ham funktionen og fortalte ham at det var præventivt og forebyggende så han ikke skulle ud og lede efte min bil i nattens mulm og mørke, lyste han helt op og syntes det var en meget snedig opfindelse.

Han roste endda håndværket og mente at det burde der være i alle biler!

Ps. jeg har givet ham dit nummer Duck og adressen på kælderen ;0) det gaaaaaasssss

(permalink) Dyrmann Member
Skrev for 14 years siden | | | |

J_Els, du er velkomen, men det er ikk monteret da bilen er under opbygning til syn. Ingen grund til at presse den også selvom politiet visse steder "godkender" det :P

Men du kigger bare forbi til en sludder..

-------------------------------------------
Kristian D Larsen - kd-larsen@hotmail.com - 51604237
Nørresundby - Nordjylland
Peter Lindner Bugg

Reply

You must log in to post.