Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  kan bruge lidt hjælp til min starter den driller

Tags:
No tags yet.

(permalink) curthhansen (kbh-2800) Member
Skrev for 15 years siden | | | |

hej gutter

min starter på min latebay fra 75 driller mig, nogle gange vil den ikke starte, den klikker på starteren men alt lyset forsvinder i instrumentet, nogle gange klikker den ikke engang, og andre gange starter den som en drøm... et jeg har prøvet at at skifte starter til en jeg med sikkerhed virker... men det hjalp ikke på problemet.. måske nogle har prøvet det.. det næste jeg havde tænkt mig at tjekke ville være om det var noget stel... men byd endelig ind... så jeg kan få tjekket det hele imorgen når jeg starter forfra ... :-)

ses curth
26172817

-------------------------------------------

tlf: 26172817
(permalink) Leo C Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Stelforbindelse mellem motor/gear og over på karosseri, batterikabelsko både + - og stelkabel hvor det er monteret på karosseri fra batteri.

(permalink) Allan 2000 Frb Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Curth se på stel forbindelse og tjek lige dine polsko på dit batteri det kan meget vel være din + på bat
Allan

-------------------------------------------
allangottsche@gmail.com
+4520401518
(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Jeg sidder og tænker på om batteriet er for lille i amp. Det var den slags problemer vi oplevede da jeg var i Finland, hvis vores batterier var for små.

-------------------------------------------
Michael
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Du skal montere et hjælperelæ.
Jeg kan ikke fortælle dig hvordan men det skulle efter sigende være ganske nemt.
Det er der sikkert andre der kan - Frank Andersen havde sikkert allerede skrevet det hvis ikke han var blevet "jaget" væk.

/John

-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) Leo C Member
Skrev for 15 years siden | | | |

John, havde det været nødvendigt med et relæ til kl. 50 havde Helmut monteret det fra ny :-)
Hvis det skulle vise sig at styrestrømmen (kl. 50) ikke kan trække spolen er der en defekt, som giver for stor modstand, evt. bundstykket i tændingslåsen. Jeg synes det må være den bedste løsning at finde fejlen i stedet for at lave en nem løsning man ikke ved hvor længe holder.

(permalink) micjac Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Jeg tror 90%sikkert på at det er bundstykket i tændingslåsen den er gal med
-prøv at kortslutte et par ledninger under tændingslåsen,se hvad der sker,og lad os høre nærmere her.....

vh michael Jacobsen

(permalink) Akke Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Har lige haft det samme problem med min buggy.. Det var bundstykket!

-------------------------------------------
vw Beach Buggy 1600
Jaguar xj6 4.2
"Full throttle until you see God,then shift to second"
(permalink) curthhansen (kbh-2800) Member
Skrev for 15 years siden | | | |

så blev det lavet

efter at have skiftet ledninger ved starter, samt sat ny starter på, skiftet tændinglås og uden held... så tænkte jeg der kun var en vej tilbage, ud med instrumentbrættet... hvad fandt jeg så der... 8 stk strømtyve samlemuffe isat 7 ledninger, og ikke mindst en stor samlemuffe med min + fra batteri samt signal til starter... ja det var det sidste der var problemet :-) batteri + samt signalkabel der var sat sammen i en muffe.. hurra.. en eller andet skulle have et kæmpe spark i kuglerne så han lærte at man ikke bruger muffer og stømtyve... alt er nu lodet sammen samt isoleret med krympeflex... en dags arb. men holder sikkert resten af bussen leve tid... men tak for rådene de blev alle tjekket...

ses curth

-------------------------------------------

tlf: 26172817

Reply

You must log in to post.