Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Kerscher krængningsstabilisator

Tags:
No tags yet.

(permalink) PH1303 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hej

Jeg er lidt pissed på mit nyindkøbte kit fra Kerscher. Jeg har købt både fortil og bagtil (1303), og kvaliteter er lige så god som jeg havde håbet på. MEN da jeg skulle til at montere de bagerste link-arme, eller hvad man nu skal kalde dem, som går fra stabilisatoren op til IRS-armen, så er der kun leveret M10 bolte med i kittet. Og som bekendt så er de tre bolte som samler IRS-arm og bladfjeder M12?

Jeg henvendte mig straks til Kerscher, som skrev, at man skulle fjerne den miderste M12 bolt, og så montere den M10x80 bolt som fulgte med i sættet?! Jeg henvendte mig så igen, og stillede spørgsmålstegn over at skulle proppe en M10 i et hul beregnet til M12. Men jeg har så ikke hørt noget siden?

De tilbyder nogle eksenter-bolte, så man kan justere hældningen på linkarmen, og de er M12 i den ene ende. Men kittet er indkøbt til IRS bagvogn, og eksenter-boltene er, så vidt jeg kan forstå, kun en ekstra option, og ikke normalt med i kittet til IRS?

Er der nogen, som kan forklare mig hvad det er jeg har misforstået?

Mvh Peter

(permalink) PH1303 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Anyone..?


Reply

You must log in to post.