Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  choker på dellorto drla 40

Tags:
No tags yet.

(permalink) Peterma Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Jeg har fået et nyrenoveret sæt dells til min buggy, men her er der manuel choker på. Skal det tilsluttes eller kan den starte fint nok uden? Det gør desuden at der er et ekstra rør som kommer oven ud på karburatoren, så der skal laves et ekstra hul i beslagene til speedertrækket og ligeledes i bundpladen til luftfiltrene...men der er gevind ned oven i de rør og er tvivl om der skal skrues noget i dem?

dell.jpg
dell1.jpg
dell2.jpg
motor.jpg

(permalink) kanalt Member
Skrev for 15 years siden | | | |

køre og starter fint uden choker på vores

KanAlt

-------------------------------------------
Kan alt det umulige tager tid
http://www.Buggyteamsyd.dk
Sønderborg
(permalink) unik buggy Member
Skrev for 15 years siden | | | |

har også 2 dell på - starter fint uden choker

-------------------------------------------
Henrik / 40274601
(permalink) Peterma Member
Skrev for 15 years siden | | | |

tak for svarene gutter...

(permalink) Karsten_vw Member
Skrev for 15 years siden | | | |

det eksta rør kan fjernes, sidder kun fast med "låsering"

dsc00640.jpg
dsc00641.jpg
dsc00642.jpg

-------------------------------------------
Doven Bådbygger, nu med spær (o;
OilSquirtingType4Azzhole
*løsgænger*
(permalink) Peterma Member
Skrev for 15 years siden | | | |

et andet spørgsmål....efter jeg har sat det chrom blik på, sidder generator remmen ikke i lod. Tror ikke generatorpladen i chrom er forsat lige så meget som den originale, så det gør at generatoren sidder 3-4 mm længere ude i toppen end den nederste remskive. Er der et trick til det...eller skal man have den gamle grimme plade på igen?

(permalink) Peterma Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hej Karsten,

Blænder du så derefter hullet af?

(permalink) Karsten_vw Member
Skrev for 15 years siden | | | |

nej... der er hul i forvejen.. og igen.. der kommer jo "låg" på når når du monterer speedertrækket.

-------------------------------------------
Doven Bådbygger, nu med spær (o;
OilSquirtingType4Azzhole
*løsgænger*
(permalink) Peterma Member
Skrev for 15 years siden | | | |

ja det er selvfølgelig rigtig...så afmonterer jeg den.

Tak for hjælpen karsten.
Kan du også svarer på det andet spørgsmål med remmen?

(permalink) Karsten_vw Member
Skrev for 15 years siden | | | |

behold den originale.. den billige repro kan flække(eksplodere) med en heftig motor, og det er jo aldrig rart at miste køling :(

-------------------------------------------
Doven Bådbygger, nu med spær (o;
OilSquirtingType4Azzhole
*løsgænger*
(permalink) Peterma Member
Skrev for 15 years siden | | | |

har lige haft det skilt ad, og den original er magen til...hvordan pokker kan man få den dynamo/generator længere tilbage? Skal der evt. være en skive bøsning bag det nederste remhjul på motoren, så den kommer længere frem?


Reply

You must log in to post.