Hejsa freaks
vil til at bygge en 1914 motor , har en brazil motor , er den ok at bygge på eller ? er der noget der er bedre ?
Hejsa freaks
vil til at bygge en 1914 motor , har en brazil motor , er den ok at bygge på eller ? er der noget der er bedre ?
Er du ikke rar at begynde at tænke over i hvilken kategori du lægger dine indlæg. Jeg flytte dette til tekniske spørgsmål.
den bedste blok at bygge viderer på er en ny blok - gerne med to oliereduktionsventiler
Start med at undersøg om den blok du har overholder tolerancerne ...90% af de brugte blokke gør nemlig ikke.
Hvis den er ok så byg bare løs, men hvis ikke så start med at købe en ny blok som Bornholmeren foreslår.
Lige et spørgsmål, hvis nu en as blok ikke overholder tolerancen.
Hvis man så for den flugtboret, og større lejer i, er det godt?
Hye
nej , det kan ikke anbefales - derfor en ny blok er bedst og prisforskellen er minimal.
den næstbedste løsning giver altid det næstbedste resultet , og i en motor
er det for dyrt at vælge det næstbedste når det er kernen det handler om, så hellerer spare lidt på det udvendige , det kan jo altid skiftes med tiden.
Okay, tak.
Hye
jeg kan dog ikke huske hvorfor flugtboring er den næstbedste løsning - men
jeg har aldrig hørt andet fra dem der ved noget om det , så det stoler jeg
nok på , til at sige det viderer ...
tak for svarene . har en fin blok uden slør , spørgmålet gik egentligt på om nogen blokke er bedre end andre så man med fordel kan bruge dem
Lars
Hmmm Mette hvad er forskellen mon på spørgsmål og svar og så tekniske spørgsmål ?
mener dem med dobbelt oliereduktionsventil hedder AS41 eller 21 , men er ikke helt sikker , men køber du en ny blok der skal bruges til en motor med ekstra effekt
er jeg sikker på du får den rigtige når du bestiller...
dkr = 4161.76
Mange tak for svar Bornholmer mener der står AS41 på min så det er jo bare dejligt
Hilsen Lars
ja hvis du har gået alle punkter igennem på johns link med de rigtige måle instrumenter , og fundet dem 110% iorden - så er det bare dæjli ...
lidt heldigt - men stadig bare dæjligt , du har nok fundet en der er blandt de ti procent der duer første gang så , men lidt held er altid velkomment.
Ja føler mig sku også lidt heldig endnu . mange tak til john for det gode link så er der ikke så meget at tage fejl af
Lars
Hvis du har tid kan du evt smide blokken i bagagerummet og besøge en af de motor kyndige her fra vwnettet. Feks Dennis fra Bugservice eller Farmer.
De kan også hjælpe med at vurdere resten af delene, så du ved hvad der kan genbruges.
Det er sjovt at gøre det selv, men der er ikke grund til at gøre de sure erfaringer som andre har prøvet før....
xs1 skrev:
Hmmm Mette hvad er forskellen mon på spørgsmål og svar og så tekniske spørgsmål?
Hej Mette jeg forstår da godt hvad det er du skriver ,men var det så ikke en ide`at rette teksten i spørgsmål og svar til vwforum til spørgsmål til administrator mm ?
så gik det nok ikke så galt selv for de dumme herinde .
Får i nogensinde rette alle fejlene her på vwnettet eller skal vi bare lære at leve med det ???
Lars
Lige når vi snakker udvikling af VWnettet, så er der kun 1 der kan få fingre i koden og det er Dan. det ligger på hans server. Om han får tid til at kigge på VWnettet igen, det ved jeg ikke.
You must log in to post.