hej,
jeg har en t4 2,0 som skal ud af min bus og ses efter, den er stået af på 2 cylender,(1 og 3) ved ik helt hvad det kan være så.
hvis du har tid og vil tjene lidt . . . . så ring 22785409. mac eller zm@c.dk
:(
22785409
hej,
jeg har en t4 2,0 som skal ud af min bus og ses efter, den er stået af på 2 cylender,(1 og 3) ved ik helt hvad det kan være så.
hvis du har tid og vil tjene lidt . . . . så ring 22785409. mac eller zm@c.dk
:(
går ud fra det er en type 4 motor.
for lethedens skyld er det nok bedst at angive om det er med karburatorer eller indsprøjtnig.
og hvad du selv har konstateret.
klart, det med karburatorer, og ved som sagt ik hvad det ka være, måske brandte ventiler, eller stempelringene har sat sig, ved det først når motoren er ude. kan kun gætte.
jeg har selv et værksted hvor den står, mangler bare en som ka finde ud af og skrue.
mac
jeg blander mig lidt igen ;-)
det skal siges at, jeg langt fra kan finde ud af at skrue for alvor.
men syntes det lyder mærkeligt.
skete det mens du kørte i bilen ?
kan motoren dreje rundt ?
virker platiner, tændrør og kabler ?
det hele virker, og ser godt nok ud, motoren starter uden problemer og bussen kan os godt kører bare kun på 2 cylender
og ja det skete imens jeg kørte fra københavn til hobro, så et sted over i midtjylland ville den ik merer og der var olie på.
ik nogen?
er der nogen som kan anbefale en god mekaniker/billig?
prøv at skifte fordeler dæksel, rotor og kabler inden du får nogen til at pille den ud.
det kræver ingen evner og koster ikke alverden. (hvis det ikke er skiftet i nyere tid skal det gøres alligevel.)
har kigget det hele igennem, og sat sprit nye fordelerkabler på, but still no go
You must log in to post.