rød camper er solgt
type 3 er solgt
type 1 60er solgt
hvid type 2 solgt
kran solgt
pladearbejde udføres.
http://www.pladewerket.dk
info@pladewerket.dk 40426069
rød camper er solgt
type 3 er solgt
type 1 60er solgt
hvid type 2 solgt
kran solgt
øv, ringede 2min for sent. Det går stærkt her. Nå, hvis den hvid type 2 ikke bliver hentet, vil jeg da gerne købe den...
Hvis 60eren ikke bliver hentet er jeg nok sfsnupper til den.
Sms hvis det er 22346011
Nogen det skal hente noget til jylland, som kunne smide min kran af i vejle horsens området mod betaling???
1302 ca 1970 rust med papir 3500kr
Er den solgt?
1302 1970 med papir er ikke solgt endnu.
Jeg får en del mail hvori folk vil byde over prisen på de ting der allerede er solgt så de kan få lov til og købe det istedet.... sådan virker det altså ikke jeg snyder ikke folk, dem der kom først får det til den pris som der er lovet. Ellers havde jeg skrevet højeste bud.......
Stærk sagt vwtossen...
Jeg er lige ved at finde ud af noget transport af kran..
Mvh Møller
9. 1302 ca 1070 adskildt med papir motor og gearkasse 1500kr.
Solgt?
super moeller jeg skal også lige skrue den af bilen :)
1302 adskildt er ikke solgt endnu
Hvordan er bunden på den?
rusten men ikke håbløst
Den hvide bus på billed 10 på vagnettet er den solgt ?...Og den bus som der er på billed 8 er den solgt ?...
Mvh. Mads
Hej Mads
Du kan se "længere oppe i tråden" hvad der er solgt. Jeg mener at kunne læse at alle busser er solgt.
Type 3 bliver vist ikke rigtigt solgt. den skal væk snart
og der er stadig ingen afklaring på afhentning på kran så den ryger også snart...
Hejsa jamen er den afmonteret???
Jeg holder da stadig fast mvh møller.
Nej den er ikke afmonteret, håber ret meget på at den der kommer og henter selv skruer den af for min tid er ved og være ret stram jeg har en del og rydde op og fjerne endnu og der er kun 3 weekender til der skal være tomt.
okay jamen hvordan er den sat fast... er det en pumpekran eller hva er det??
Hva skal jeg have med af værktøj osv??
Det er en eldrevet kran og den er boltet fast så et topnøgle sæt og nogle fastnøgler og en hammer så burde den være fisket :)
sms på 23274574 så aftaler vi en dag helst i weekende eller en aften.
Jamen det lyder okay... jamen jeg slår lige på tråden imorgen så...
Hvor er det nu bare sådan cirka du er placeret på landkortet..
Så vil jeg lige se om jeg evt har en kollega i området i værkstedsbil en af dagene-
Ringsted
den type 3 tager jeg hvis det kan vente til fredag 18/9 eller naeste weekend da jeg kommer hjem fra rhodos paa soendag 13/9,skriv en sms paa 23230220 saa kan jeg faa overfoert penge til dig
hilsen kylle