Jeg syndes det er en god ide , med noget i horsens / vejle opland om torsdagen KL 19
IBA2000 jeg har godt set/hørt det i egtved det ser godt ud.
ZWITTER årg.52
Jeg syndes det er en god ide , med noget i horsens / vejle opland om torsdagen KL 19
IBA2000 jeg har godt set/hørt det i egtved det ser godt ud.
Torsdag.. jamen det syntes jeg vi skulle prøve, hvor skal vi mødes? ,for syntes det kunne være spændenen at så på nogle bobbeler da jeg er igang med at lave min .. for at få nogle gode idèr
Hvad med noget i weekenden, en søndag måske.. Der har folk måske lidt bedre tid? Mvh Mark
Der er jeg sku ikke hjemme..
hej folkens jeg har først lide fået set på vw nettet her til aften.
jeg er faktisk ved at samle dem jeg lige har kontakt til til en tur til gl ry i morgen aften.
vi mødes kl 17 på mc donalds p plads vejlevej i horsensog kør over brædstrup der skal vi have 2 biler med fra kl ca 17 30 ved p pladsen ved Horsens folkeblad alle er velkommen
hilsen Martin Schwartz
lige nu er vi 6 biler
jeg kan desværre ikke i morgen, men skriv endelig igen, hvis du arrangere lignende.
Og til det andet, så kan jeg ikke søndage..
mvh
henrik
Øv imorgen kan jeg ikke, men jeg var i Gl. Rye for 14 dage siden, der var ca 100 biler, men kun 2 VW incl. min egen.
Vh
Holger
Vi var 8 VW som kørt derud sammen, og der var nok en 4 stykker derude.
regner med at gøre det igen torsdag uge 29, hold øje herinde og give besked til dem I kender
Martin
You must log in to post.